فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

سئونگنام0- اینتر 3؛ نرآتزوری هم روانه فینال شد

 

فوتبال روز: اینتر، قهرمان ایتالیا و اروپا، موفق شد تا پس از کسب یک پیروزی ارزشمند مقابل سئونگنام ایلهوا چونما، قهرمان آسیا، روانه دیدار فینال جام جهانی باشگاه ها شود.

 

البته اینتر در جریان این بازی کار آسانی را پیش رو نداشت و به نظر می رسید که از دست دادن زودهنگام وسلی اسنایدر هم برای تیم بنیتس دردسر ساز شود ولی گلهای دژان استانکوویچ، خاویر زانتی و دیگو میلیتو، پیروزی ارزشمندی را برای اینتر رقم زد.

دژان استانکوویچ در دقیقه چهارم بازی، اولین گل اینتر را به ثمر رساند.او با نفوذ به درون خط دفاعی سئونگنام خیلی راحت توپ را وارد دروازه این تیم نمود.

اینتر تنها نیم ساعت فرصت می خواست تا اختلاف را به دو گل رسانده و توانایی هایش را مقابل حریف کره جنوبی اش به نمایش بگذارد.در دقیقه 32 بازی بود که خاویز زانتی با دریافت توپ از هموطنش دیگو میلیتو، گل دوم اینتر را به ثمر رساند و در نهایت در دقیقه 73 بازی بود که پای دیگو میلیتو هم به گل باز شد. استانکوویچ توپ را به اتوئو که در جناح چپ بود رساند و شوت ستاره کامرونی در مقابل پای دیگو میلیتو قرار گرفت و ستاره آرژانتینی برای بار سوم دروازه قهرمان آسیا راباز کرد تا اندکی از فشارها برروی رافا بنیتس و تیمش کاسته شود.

نرآتزوری که این روزها با مصدومیت تعداد زیادی از ستاره هایش دست و پنجه نرم می کند، اکنون باید نام وسلی اسنایدر را نیز به فهرست بلندبالای مصدومانش اضافه کند. اسنایدر در دقایق ابتدایی این بازی به خاطر برخورد شدید با کیم سونگ هوان از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و جایش را به تیاگو موتا داد.

البته نماینده کره هم در این دیدارچند خطر را برروی دروازه اینتر خلق کرد ولی در نهایت این اینتر بود که به عنوان تیم پیروز میدان، گام به دیدار فینال گذاشت و می بایست روز شنبه مقابل مازمبه، قهرمان قاره آفریقا که روز سه شنبه در کمال تعجب همگان اینترناسیونال برزیل را از پیش رو برداشت، دیدار فینال را برگزار کند و دیدار رده بندی نیز روز شنبه میان دو تیم سئونگنام و اینترناسیونال برگزار خواهد شد. 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد