فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

درودگر: به زودی استقلال و پرسپولیس هم واگذار می‌شوند

فوتبال روز:صادق درودگر معاون اتحادیه باشگاه‌های ایران به شدت از نمایندگان تهران در مجلس و نمایندگان شورای شهر انتقاد می‌کند که چرا به قضیه انتقال تیم‌های تهرانی به شهرستان‌های دیگر ورود نمی‌کنند:

 

«نماینده‌های تهران در مجلس کجا هستند؟ اعضای شورای شهر حبیب کاشانی، علیرضا دبیر، بیادی و قالیباف چرا سکوت کرده‌اند؟ چرا اینها هیچ واکنشی به انتقال تیم‌های تهرانی به شهرستان‌ها نشان نمی‌دهند؟ مگر مردم تهران از سرزمینی دیگر به ایران آمدند. مگر نه این که پرخطرترین استان کشور از نقطه‌‌نظر آسیب‌‌های اجتماعی و تهدیدات جوانان، استان تهران است؟ به آمار بزهکاری‌‌های اعلام شده توسط نیروی انتظامی توجهی کرده‌اید؟ تهران 17 میلیون نفر جمعیت دارد که 65درصد آن جامعه جوان هستند. چیزی که برای اوقات فراغت این جوانان نداریم، این چند باشگاه تهرانی را هم بگیرید تا آن را به یک جهنم واقعی تبدیل کنید. یک‌چهارم جمعیت ایران در پایتخت زندگی می‌کنند. این بدان معناست که در لیگ 18 تیمی 5 تیم تهرانی باید حاضر باشند. این نص صریح قرآن است که می‌گوید:«و ان لیس للانسان الا ماسعی»(هر چیزی برای کسی است که برای آن سعی و کوشش کرده است). از نظر اخلاقی نیز این غصب اموال مردم تهران است که اگر از مراجع عالیقدر استفتا شود، قطعا مساله خواهد داشت.» 

 


درودگر اعتقاد دارد با ادامه این روند به زودی استقلال و پرسپولیس هم به سایر استان‌ها می‌روند:«تیم نفت با تلاش جوانان تهرانی از لیگ‌های بسیار پایین به لیگ برتر آمده و معلوم نیست با چه انگیزه‌ای این تیم را به اراک انتقال می‌دهند. مطمئن هستم اگر این شیوه ادامه پیدا کند تا چند وقت آینده پرسپولیس و استقلال و تیم‌های دیگر تهرانی هم به سایر استان‌ها می‌روند. از قدیم گفته‌اند که چشمه باید از درون جوشش کند نه اینکه در آن آب بریزند. اگر نماینده‌های مردم اراک می‌خواستند شهرشان در لیگ برتر نماینده داشته باشد باید از تیمی مانند شن‌سا حمایت می‌کردند که تیم فوتسالش قهرمان آسیا شد، چند دوره قهرمان ایران شد اما مالک این باشگاه تمام هستی‌اش را برای فوتسال و فوتبال استان از دست داد و این دوستان به روی خودشان نیاوردند. شما چه حمایتی از شن سا و هپکو و آلومینیوم کردید که می‌خواهید از نفت کنید. من در شگفتم که چرا نماینده‌های تهران سکوت کردند و واکنش نشان نمی‌دهند. حبیب کاشانی که عضو شورای شهر است و به رییس جمهور هم نزدیک است باید با ایشان صحبت کند. برخی این تصمیم را به رییس جمهور منتسب می‌کنند ولی این مساله در هیات‌وزیران طرح و مشخص است که با اطلاعات غلط به نتیجه غلط رسیده‌اند.» 

 


معاون اتحادیه در خصوص ادعای نماینده اراک هم می‌گوید:«آقایان احمدی و قمری نماینده مردم اراک و مدیرکل تربیت بدنی استان مرکزی می‌گویند یکسال است که برروی انتقال نفت اراک کار کارشناسی صورت گرفته این در حالی است که نفت تازه شش ماه است که به لیگ برتر آمده است. چگونه برای مطلبی که حادث نشده کار کارشناسی انجام داده‌اید. واقعا اگر این دوستان دلشان می‌سوخت که باید استانشان در لیگ برتر نماینده‌ای داشته باشد اجازه نمی‌دادند مرتضوی‌نژاد و شن‌سا به خاک سیاه بنشینند.» 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد