فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کاشانی : در رختکن همه با هم گریه کردند/ دایی برنمی گردد


فوتبال روز:دایی تصمیمش را برای استعفا گرفته و اصرار بازیکنان و خواهش آن‌ها هم نتوانست مانع جدایی او از تیم شود


 

 

این پایان ماجراست . جایی که مدیر تیم از قطعیت جدایی سرمربی می گوید.

‌حبیب کاشانی در پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و صبای قم گفت: ما در این بازی به هیچ وجه خوب بازی نکردیم و هواداران حق دارند نسبت به عملکرد تیم و نتیجه ناراضی باشند. من از همه آن‌ها عذرخواهی می‌کنم. شما همه دیدید که آن‌ها امروز از چه کلماتی استفاده کردند. این‌ها همان هوادارانی بودند که در هفته‌های قبل در سرما و گرما از ما حمایت کرده بودند، اما امروز از این لغات استفاده کردند و شعارهایی دادند که البته حق هم داشتند و ما لایق شعارها بودیم. ما وظیفه داشتیم شرایط بهتری را برای آن‌ها فراهم کنیم که متاسفانه در بازی‌های گذشته این کار انجام نشد. من دست تک تک هواداران را می‌بوسم. 

  

کاشانی همچنین درباره تصمیم دایی برای استعفا گفت: آقای دایی پس از حضور از استعفایش صحبت کرد و من به او گفتم که اکنون عصبانی هستی و صبر کن و کمی در این باره فکر کنیم، ولی او با تک تک بازیکنان خداحافظی کرد و اعلام کرد که دیگر به تیم بازنمی‌گردد و پرسپولیس هوای جدید نیاز دارد. حتی بچه‌ها جلوی او را گرفتند و نگذاشتند از در خارج شود و از تیم کنار برود. دایی اسطوره‌ی فوتبال ما است. مثل میشل پلاتینی برای فرانسه. وقتی تیم می بازد تنها یک نفر عامل شکست نیست. بازیکنان، مدیر و تمام اعضا مقصر هستند. بازیکنان پس از استعفای دایی از من پرسیدند چه کار کنیم که من گفتم فردا تمرین ریکاوری را مثل همیشه انجام دهید تا فردا در جلسه با کادر فنی و بازیکنان درباره‌ی تیم تصمیم گیری شود.  

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره خداحافظی دایی با بازیکنان گفت: خداحافظی بازیکنان با دایی احساسات آن‌ها را برانگیخت و همه با هم گریه کردند. آقای دایی هم انسان است و عاطفه دارد. وقتی دید تمام بازیکنان از رفتن او ناراحت هستند و گریه می‌کنند، گریه‌اش گرفت. بازیکنان از دایی خواستند که یک بازی دیگر به آن‌ها فرصت دهد تا این شکست‌ها را جبران کنند که دایی نپذیرفت.  

 

کاشانی درباره‌ی پذیرش یا رد استعفای دایی گفت: فعلا قصد نداریم سریع تصمیم‌گیری کنیم ظرف 24 ساعت آینده تمام مسائل را در نظر خواهیم گرفت و نظرمان را راجع به استعفای دایی اعلام خواهیم کرد. من از دایی خواستم که عجله نکند و الان که عصبانی است تصمیم‌گیری نکند. از ایشان هم به خاطر اینکه مردانگی کردند و دست باشگاه را باز گذاشتند تشکر می‌کنم.  

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس با رد شایعه حضور حمید استیلی روی نیمکت پرسپولیس گفت: آقای استیلی یک مربی حرفه‌ای است که با باشگاه شاهین بوشهر قرارداد دارد و نمی‌تواند با تیم دیگری قرارداد ببندد. هنوز که استعفای دایی را نپذیرفته‌ایم، اما اولویت ما مربی ایرانی است. 

کاشانی همچنین خروج کریم باقری از پرسپولیس و خداحافظی‌اش را در نتایج به دست آمده بی‌تاثیر دانست و عنوان کرد: در تیم به هیچ وجه دو دستگی وجود نداشت. آقای باقری هم به هر دلیلی که خودشان تشخیص دادند تصمیم به خداحافظی کردند و همه بازیکنان با هم متحد بودند. پس از بازی هر 18 نفری که در رختکن بودند، از ناراحتی به همراه آقای دایی گریه کردند.  

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان کم‌کاری بازیکنان را رد کرد و گفت: بازیکنان از روی عمد کوتاهی نکردند. البته آن‌ها هم در این بازی خوب کار نکردند و قصورهایی داشتند. مثلا من خودم شنیدم که آقای دایی به بازیکنان گفت فرزاد حاتمی را رها نکنید که خطرناک است، اما همین بازیکن به راحتی در میان مدافعان گل زد. بازیکنان مقصر بودند همانند من و همه کسانی که در این شکست نقش داشتند.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد