فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قطر صفر- ایران صفر ؛ قطبی دستش را رو نکرد!

 

فوتبال روز:ایران و قطر در فاصله چند روز به آغاز جام ملتهای اسیا یک بازی دوستانه برگزار کردند که یکی از کم حادثه ترین بازیهای تاریخ دو تیم بود. تیم ملی ایران در این بازی نمایش خوبی نداشت و به جز مهدی رحمتی سایر بازیکنان در فرم ایده آل شان نبودند.


 

سه شنبه 7 دی 1389- استادیوم خلیفه دوحه- دیدار دوستانه

تماشاگر: 2 هزار نفر

داور: ژولت ژابو( مجارستان)

کارت زرد: مساعد الحمد، ابراهیم ماجد(قطر) مهدی رحمتی(ایران) 

ایران: مهدی رحمتی، محمد نصرتی(46- خسرو حیدری)، جلال حسینی، هادی عقیلی، احسان حاج صفی، قاسم حدادی فر(58- پژمان نوری)، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، مسعود شجاعی(77- هادی نوروزی)، محمدرضا خلعتبری(64- غلامرضا رضایی)، رضا نوروزی(66- محمد غلامی) 

 

شرح بازی:

تیم ملی ایران در اولین بازی دوستانه خود پیش از بازی های جام ملتهای آسیا مقابل قطر قرار گرفت و نمایش چندان خوبی را ارائه نکرد. ایران در نیمه اول بیشتر تحت تاثیر بازی ملی پوشان قطری بود و سوریا بازیکن تکنیکی این تیم یک موقعیت تک به تک را با واکنش خوب رحمتی از دست داد. در نیمه دوم و با تعویض های قطبی، بازی سرعت بیشتری گرفت و با حضور حیدری و رضایی در جناح راست تحرک بیشتری در این منطقه زمین بوجود آمد و چندین موقعیت نصف و نیمه نیز در فاصله دقایق 60 تا 70 خلق شد که مهم ترین حادثه این نیمه نیز شوت پای چپ پژمان نوری بود که به تیر دروازه قطر برخورد کرد. بهر حال نمایش تیم ملی در این بازی چندان امیدوار کننده نبود و شاید خستگی بازیکنان در لیگ برتر تاثیر در این نتیجه داشت و شاید هم قطبی نخواست مقابل دوربین های تلویزیونی تاکتیک های خود را رو کند!

دو تیم فرداشب نیز در بازی دیگری مقابل هم قرار می گیرند و قرار است در این بازی بازیکنان ذخیره دو تیم بازی کنند. این بازی در پشت درهای بسته برگزار می شود و شاید بازیکنان ذخیره در بازی فرداشب نمایش بهتری ارائه کنند. بهرحال ما همچنان به تیم ملی مان برای درخشش در جام ملتهای آسیا امیدواریم.   

 

اتفاق ویژه: این بازی دوستانه با تشریفات مرسوم بازیهای رسمی برگزار شد، اما استقبال اندک تماشاگران قطری از این بازی شاید مسولان کنفدراسیون فوتبال آسیا را برای بازی های جام ملتهای آسیا نگران کند. ضمن آنکه یکی از کم حادثه ترین بازی های بین ایران و قطر، این بازی دوستانه بود که هر تیم فقط یک موقعیت گل داشتند: سباستین سوریا در نیمه اول یک فرصت تک به تک عالی را با واکنش خوب رحمتی از دست داد و شوت محکم نوری در دقیقه 71 به تیر دروازه قطر برخورد کرد . 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد