فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هاشمیان: از چند کشور پیشنهاد داشتم/آرزوی تحول پرسپولیس را دارم


فوتبال روز:سایت رسمی باشگاه پرسپولیس پس از پیوستن هاشمیان به این باشگاه، گفت و گویی با او ترتیب داده است که در ادامه می‌خوانید:

 

در ابتدای فصل هم صحبت پیوستن هاشمیان به پرسپولیس بود . چه شد که این مسئله با نیم فصل تاخیر اتفاق افتاد؟
من با تیم بوخوم آلمان قرارداد داشتم اما این تیم به دسته یک سقوط کرد و دیگر علاقه‌ای به حضور در این تیم در دسته یک را نداشتم. دلم می‌خواست سال‌های پایانی فوتبالم را در آرامش سپری کنم. به همین دلیل به دنبال این بودم که یا در بوندسلیگا و یا در ایران و در تهران، به فوتبالم ادامه بدهم. هماهنگ شدن برنامه‌هایم کمی طول کشید ولی در نهایت و علی‌رغم اینکه از باشگاه‌های چند کشور از جمله یونان، استرالیا، چین و چند تیم لیگ برتری ایران پیشنهاد داشتم، پرسپولیس را انتخاب کردم.  

چرا از میان همه این گزینه‌ها پرسپولیس را انتخاب کردی؟

همانطور که گفتم تصمیمم این بود که یا در بوندسلیگا یا در تهران به فوتبالم ادامه بدهم. مسئله بعدی هم کیفیت تیمی بود که به آن می‌پیوستم. پرسپولیس تیمی محبوب، با تاریخ درخشان و هوادارانی بی‌نظیر است. ضمن اینکه شناخت کاملی از مدیر این باشگاه، آقای کاشانی و علی دایی داشتم، همه این مسائل دست به دست هم داد تا این تیم را انتخاب کنم. 
 
مدت و شرایط قراردادت چگونه است؟  
برای شروع‌، 6 ماهه قرارداد بستم. در طول این مدت می‌توانیم به شناخت بهتری از هم برسیم و در صورت لزوم، این قرارداد می‌تواند تمدید هم بشود.  
 
 پیگیر بازی‌های پرسپولیس در لیگ ایران بودی؟ 
کمابیش پیگیر بازی‌ها و نتایج این تیم بودم. بازی‌های پرسپولیس در برابر نفت آبادان، نفت محمود آباد، سپاهان و بازی اخیر این تیم در برابر صبا را دیدم. 
 
پرسپولیس در این فصل با مشکل گلزنی مواجه بوده است. به عنوان یک فوروارد با تجربه، فکر می‌کنی بتوانی به برطرف شدن این مشکل کمک کنی؟ 
من در لیگ یک آلمان علاوه بر زدن 38 گل، 13 پاس گل هم دادم. برای من مهم، موفقیت و نتیجه‌گیری تیم است و برای رسیدن به این هدف، با تمام وجود در خدمت تیم هستم. دوست دارم در پرسپولیس هم در خدمت تیم باشم و در گلزنی و همچنین در مهیا کردن شرایط برای گلزنی دیگر هم بازیانم به این تیم کمک کنم. آرزوی قلبی من این است که با شروع نیم فصل دوم شاهد متحول شدن پرسپولیس باشیم و من هم یکی از بیست و چند بازیکنی باشم که در تحول و موفقیت‌های پرسپولیس سهیم باشم. 

 از چه زمانی در تمرینات شرکت می‌کنی؟ 
  امروز به محل تمرینات می‌روم تا با آقای دایی صحبت کنم. چند روز مرخصی لازم دارم تا با سفر به آلمان به برخی کارهای شخصی‌ام برسم و سپس به پرسپولیس ملحق شوم.  

با این تفاسیر از اردوی ترکیه به جمع پرسپولیسی‌ها اضافه می‌شوی؟
بله. احتمالا در ترکیه به تیم اضافه می‌شوم. خدا را شکر اردوهای ترکیه و امارات، فرصت خوبی است برای اینکه با تیم هماهنگ شوم. این اردوها فرصتی است که هم من و هم پرسپولیس به شرایط خوبی برسیم.
 
 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد