فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

عقیلی : عراقی ها با نشان دادن انگشت شصت خواهان نابودی ایران شدند

 

فوتبال روز:هادی عقیلی جزء آن دسته از فوتبالیست هایی است که ارتباط محدودی با رسانه ها دارد اما مصاحبه هایش معممولا جالب وحاوی نکات قابل توجهی است.

 

سایت گل پس از بازگشت تیم ملی از اردوی قطر گفت و گویی را با این مدافع انجام داده که  عقیلی حرفهایی زد که خواندن آن در نوع خودش جالب است. مصاحبه اختصاصی عقیلی را با  سایت گل می خوانید: 


 اردوی قطر چطور بود؟  

در روزهایی که در قطر حضور داشتیم تیم هایی مثل عراق و چین هم در این کشور اردو برپا کردند. فکر می کنم اردوی بسیار خوبی بود و در آستانه جام ملت های آسیا باید این اردو برگزار می شد. 

 

در مورد بازی دوستانه مقابل قطر صحبت کن
تیم ما به اندازه کافی برای انجام تمرینات بدنسازی و پرفشار زمان نداشت به همین دلیل قبل از این بازی تمرین پرفشاری را انجام دادیم و بازیکنان خسته بودند اما مقابل آنگولا خیلی خوب بازی کردیم.من فکر می کنم هر دو بازی به درد تیم ملی خورد. 


ولی ما مقابل تیم دوم آنگولا بازی کردیم؟
 
اگر تیم ما هم دو بازیکن خودش را در اختیار نداشته باشد پس حتما باید بگوییم که این تیم اصلی ایران نیست. آنها تیم ملی آنگولا بودند و فرقی نداشت که چند بازیکن را در اختیار نداشتند. 


 ولی این دیگر عادت شده که ما با تیم های دوم یک کشور بازی کنیم؟ 

 آنگولا تیم بدی نبود
 

 از جوی که در حال حاضر در ایران در مورد تیم ملی وجود دارد مطلع هستی؟
خیر. من در این چند روز دور از ایران بودم و اطلاع دقیقی ندارم. 


 خیلی کم پیش آمده که مربیان، کارشناسان و خیلی دیگر از فوتبالی ها با قاطعیت از موفقیت ایران حرف بزنند. در اکثر مصاحبه ها نوعی نگرانی یا ناامیدی وجود دارد. به نظر تو چرا چنین جوی بوجود آمده؟
در دوره های قبل خیلی از تیم ها که روی آنها حساب باز می شد نتیجه نگرفتند و کارها برعکس شد. هیچ کس انتظار نداشت تیم ملی عراق در دوره قبل و آن هم در شرایطی که به تیم دوم ایران باخته بود قهرمان شود اما آنها در نهایت اول شدند. البته به نظر من عراق با خوش شانسی قهرمان شد و روی دو یا سه بازیکن تیمش تکیه کرده بود.  


نگفتی چرا جو امیدوارکننده ای وجود ندارد؟
خیلی وقت است که در فوتبال ایران شاهد چنین جوی هستیم. نسل تیم ملی تغییر کرده و مردم در حال حاضر خیلی از بازیکنان تیم ملی را نمی شناسند. در گذشته تیم ملی از ل‍ژیونرها تشکیل می شد که خیلی از آنها سرشناس بودند و مردم به آنها عشق می ورزیدند اما الان تنها چیزی که داریم فقط یک تیم است. ایران الان به فرد خاصی تکیه ندارد و ما یک تیم هماهنگ هستیم. 
 

فکر می کنی در قطر چه اتفاقاتی برای تیم ملی بیفتد؟
انتقادها به بازیکنانمان انگیزه می دهد و ما خیلی امیدواریم اما اتفاقات اصلا قابل پیش بینی نیستند.  


دوست داری اگر قرار باشد به فینال برویم تا رسیدن به بازی پایان با چه تیمی روبرو نشویم؟
ما از هیچ تیمی هراس نداریم. من خودم خیلی دوست داشتم که با عراق بازی کنیم و خوشبختانه این اتفاق خواهد افتاد.
 

 چرا عراق؟  

برخلاف این که می گویند آنها برادران ما هستند من این حرف را قبول ندارم. در تورنمنت غرب آسیا وقتی با این تیم روبرو شدیم هواداران عراق هنگام خواندن سرود ایران به ما توهین کردند. آنها هنگام پخش سرود ایران انگشت شصت خود را رو به پایین گرفتند و با این حرکت خواهان نابودی ایران شدند. آنها هو می کردند و سوت می زدند و من آن صحنه را هیچ وقت فراموش نخواهم کرد. 

 
مطمئنی تماشاگران عراق بودند؟
 بله، همه آن صحنه ها را دیدند و حتی آقای منصوریان هم نسبت به آن مسائل واکنش نشان داد 


 خیلی ها از بی نظمی بازیکنان عراقی در فوتبال ایران ناراحت هستند . نظر تو چیست؟ در این سالها بازیکنان خوبی به ایران آمدند اما به خاطر همین مسائل تعداد آنها کم شد. 


به نظر تو تیم ملی قهرمان می شود؟
 
فوتبال قابل پیش بینی نیست اما ما تمام توان خود را به خرج می دهیم . 


نکونام گفته تیم دوره قبلی از این تیم قوی تر بود.نظر تو چیست؟  

آن تیم بازیکنان با تجربه ای را در اختیار داشت و ل‍ژیونرهای زیادی داشتیم اما همان طور که گفتم ما تیم هماهنگی هستیم. 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد