فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

شجاعی: کدام قهر؛ این حرف مسخره است

 

فوتبال روز:هافبک تیم ملی گفت: در پایان بازی برابر عراق قهر نکردم و با هماهنگی کادر فنی به رختکن رفتم.

 

مسعود شجاعی در گفت‌وگو یی در خصوص پیروزی 2 بر یک ایران برابر عراق و شایعه قهرش پس از تعویض اظهار داشت: قهر نکردم و این موضوع شایعه است. پیش از تعویض ضربه‌ای به من وارد شد که تب و لرز گرفتم و طاقت نشستن روی نیمکت تیم ملی را نداشتم. رفتنم به رختکن با هماهنگی کادر فنی بود و پس از پایان بازی بلافاصله به هتل رفتم و سرم زدم.  


وی با بیان اینکه پیروزی برابر عراق برایم بسیار شیرین بود و آن را به خانواده جان‌باختگان سانحه هوایی تهران - ارومیه تقدیم می‌کنم ادامه داد: فوتبال از سیاست جدا است، اما ما از عراقی‌ها کینه‌ای به دل داشتیم که موجب بالا رفتن حساسیت‌های این بازی شده بود.  


هافبک تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: برای صعود به دور دوم باید کره‌شمالی را شکست دهیم. برخلاف صحبت‌هایی که انجام شده بازیکنان از این پیروزی مغرور نشده، بلکه روحیه مضاعف گرفته‌اند، چون پیروزی در بازی نخست آن هم برابر مدافع عنوان قهرمانی بسیار شیرین است.
شجاعی افزود: بازی اول بسیار مهم بود و با این پیروزی روحیه گرفتیم و حریفان باید برای پیروزی برابر ما به میدان بیاین که این موضوع باعث می‌شود ما هم راحت‌تر بازی کنیم.  


وی با بیان اینکه از بازی خودم در این مسابقه راضی نیستم گفت: به بازی آینده می‌رسم و امروز هم استراحت کردم، اما بازهم تاکید می‌کنم که قهر نکردم و مسخره است که چنین حرف‌هایی مطرح می‌شود. 
 

 

  

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد