فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

محصص: نباید دنبال مقصر شکست باشیم

 

فوتبال روز:رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: اکنون زمانی نیست که بخواهیم به دنبال مقصر شکست برابر کره جنوبی باشیم.

 

 مرتضی محصص پس از شکست یک بر صفر برابر کره جنوبی و حذف ایران از جام ملت‌های آسیا گفت: فوتبال بازی عقاید است. قطبی امروز با دو مهاجم کارش را آغاز کرد و از کریم انصاری‌فرد شروع کرد و با محمد غلامی کار تمام شد. مدتی هم بدون مهاجم بازی کردیم. تاکتیک بدی نیست اما باید بدانیم حریف چگونه بازی می‌کند.  


وی ادامه داد: در نیمه دوم وقت اضافه موقعیت گلزنی داشتیم اما در 5 تا 6 دقیقه آخر مسابقه با عجله بازی می‌کردیم و سرعتی را که نداشتیم چاشنی کار کردیم. سرعت فقط دویدن سریع نیست تشخیص در پاس دادن و قدرت تصمیم‌گیری نیز جزیی از سرعت بازی است.
وی تأکید کرد: ایران بازی آبرومندانه‌ای برابر کره جنوبی انجام داد و اکنون نباید به دنبال مقصر شکست برابر کره جنوبی باشیم. کره‌ای که یکی از شانس‌های قهرمانی است. باید به دنبال برطرف کردن ضعف‌های خود باشیم.

محصص در مورد اینکه مربی بعدی تیم ملی ایران باید چه ویژگی‌ داشته باشد، اظهار داشت: مربی بعدی باید به تیم‌های جوانان و نوجوانان توجه کند. اگر می‌خواهیم مربی خارجی بیاوریم باید مربی بزرگ خارجی باشد. مربی که سطح توانایی‌اش بالاتر از مربیان ایرانی باشد نه آنکه فقط ملیتش خارجی باشد.  


وی در مورد اینکه چرا ایران همواره در مرحله یک چهارم نهایی حذف می‌شود، گفت: دلایلی مختلفی می‌تواند داشته باشد. شاید آمادگی جسمانی بازیکنان حریف باشد. اگر دقت کنیم از ایران فقط جواد نکونام و مسعود شجاعی در لیگ اروپا بازی می‌کنند اما کره و ژاپن از این نظر از ما بسیار جلوترند. باید باشگاه‌های خارجی را تشویق کنیم تا به تماشای لیگ برتر ایران بیایند. ما بازیکنان مستعد زیادی در لیگ داریم. در جراید خواندم کریم انصاری‌فرد قرار است به یک تیم اروپایی برود اما با یک کریم انصاری‌فرد فوتبال ما تغییر نمی‌کند. باید بازیکنان بیشتری به اروپا بروند زیرا تأثیرگذار است. نباید اکنون زانوی غم بغل بگیریم و باید ضعف‌های خود را برطرف کنیم. 
 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد