فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قطبی: از عملکرد بازیکنان راضی‌ام؛ روی یک اتفاق گل خوردیم

 

فوتبال روز:سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: از عملکرد همه بازیکنانم راضی هستم و روی یک حادثه گل خوردیم.

 

 

 افشین قطبی پس از شکست یک بر صفر برابر کره جنوبی و حذف ایران از جام ملت‌های آسیا در نشست خبری اظهار داشت: از تمام رسانه‌هایی که از من حمایت کردند تشکر می‌کنم. می‌دانم هم اکنون مردم در ایران چقدر بابت این شکست ناراحتند اما ما به تیم بزرگی باختیم و بازیکنان خوبی در اختیار داریم، بازیکنانی که می‌توانند در آینده موفقیت بزرگی برای فوتبال ایران کسب کنند.
سرمربی تیم ملی در مورد اینکه چرا مسعود شجاعی را در این دیدار به میدان آورد و جواد نکونام را با وجود عملکرد ضعیف تعویض نکرد گفت: آنها از بازیکنان خوب و با تجربه فوتبال ایران هستند. نکونام از تجربه‌اش استفاده کرد و بازی خوبی هم داشت. شجاعی نیز زمانی که در میدان بود خوب بازی کرد اما به دلیل مصدومیت نتوانست بازی همیشگی‌اش را انجام دهد.

وی با اشاره به حذف تیم‌های غرب‌ آسیا از جام‌ملت‌ها عنوان کرد:‌ هیچ‌کدام از تیم‌های نیمه‌نهایی از غرب آسیا نیستند و این نشان می‌دهد که غرب آسیا باید برای پیشرفت فوتبالش تلاش و از مدارس فوتبال بیشتری استفاده کند. تیم‌های حاضر در نیمه‌نهایی از مدارس فوتبال خوبی برخوردارند و از مدارس فوتبال است که بازیکنان بزرگی به عرصه فوتبال می‌آیند.
قطبی در مورد اینکه امکان دارد روزی دوباره به فوتبال ایران بازگردد، گفت: من یک مربی حرفه‌ای هستم و اگر پیشنهاد داشته باشم به بازگشت به فوتبال ایران و این پیشنهاد فکر می‌کنم.

سرمربی تیم ملی ایران در مورد شرایط فنی بازی با کره جنوبی گفت: در نیمه اول بازیکنان به دلیل استرس نتوانستند خواسته‌های من را در میدان اجرا کنند اما در نیمه دوم بازی بهتری انجام دادیم و فرصت گلزنی نیز پیدا کردیم که نتوانستیم از آنها به خوبی استفاده کنیم و در نهایت بر روی یک حادثه گل خوردیم.
قطبی ادامه داد: در هر چهار مسابقه تیم ملی ایران خوب بازی کرد. برابر عراق که قهرمان دوره قبل بود و کره شمالی که یک تیم خوبی است بازی‌های خوبی انجام دادیم. امروز هم بازی خوبی کردیم و از عملکرد همه بازیکنانم راضی هستم. 
 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد