فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مجید جلالی: عملکرد تیم ملی فوق‌العاده بود! / قطبی باید بماند

majid jalali   

فوتبال روز:در حالی که بسیاری از کارشناسان فوتبال ایران از عملکرد تیم ملی و افشین قطبی انتقاد کرده‌اند، مجید جلالی اما به حمایت از تیم ملی و قطبی پرداخته و در اظهاراتی جالب توجه اعلام کرد که عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا فوق‌العاده بود.

 

جلالی که صبح امروز در برنامه روی خط ورزش در رادیو صحبت می‌کرد، در مورد علمکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گفت:« قبل از اینکه این مسابقات شروع شود خیلی‌ها بر این عقیده بودند که ایران حتی از مرحله گروهی هم صعود نمی‌کند ولی تیم ما سه برد پیاپی به دست آورد و در مرحله یک چهارم نهایی هم مقابل کره جنوبی بازی خوبی را به نمایش گذاشت.» 

 

جلالی ادامه داد:«‌به نظر من افشین قطبی برای دیدار با کره جنوبی استراتژی خوبی را در نظر گرفته بود و فکر می‌کنم بازیکنان ما در کارهای دفاعی بسیار خوب عمل کردند. البته من قبلا هم گفتم که فوتبال ما در بحث مالکیت توپ مشکل دارد و همه دیدند که کره‌ای‌ها این فاکتور را به خوبی اجرا کردند. به نظر من وقتی مسعود شجاعی وارد زمین شد و خلعتبری به نوک خط حمله رفت دچار مشکل شدیم. من معتقدم خلعتبری باید در سمت چپ می‌ماند چرا که هماهنگی خوبی با احسان حاج‌صفی داشت و شما دیدید که ما از جناح چپ گل خوردیم.» 


 جلالی در پایان حرف‌هایش تأکید کرد:«‌ما در مرحله گروهی سه برد پیاپی را به دست آوردیم و مقابل کره هم خیلی خوب بازی کردیم. به نظر من عملکرد تیم ملی در این 4 بازی فوق‌العاده بود و اگر من جای مسئولان فدراسیون بودم قرارداد قطبی را تمدید می‌کردم. من به عملکرد تیم ملی و قطبی از 20 نمره 18 را می‌دهم.» 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد