فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قطبی: تاریخ در مورد عملکردم قضاوت خواهد کرد

 

فوتبال روز:سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: تاریخ در مورد عملکرد من در ایران قضاوت خواهد کرد.

 

 افشین قطبی پس از شکست یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی در جمع خبرنگاران ایرانی در پاسخ به این سؤال که در شب آخر همراهی‌تان چه پیامی برای ملت ایران دارید، گفت: تشکر می‌کنم از مردم ایران و انرژی که در این 3 سال به من دادند. آنها همیشه و هر کجا انگیزه من هستند و سعی می‌کنم بتوانم افتخار آنها باشم. متاسفم که تیم ملی ایران نتوانست با قهرمانی در جام ملت‌های آسیا کادو و هدیه‌ای به مردم ایران بدهد.
قطبی تاکید کرد: بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند و تجربه خوبی از این تورنمنت می‌توانیم به دست بیاوریم چرا که بازیکنان جدید و زیادی به فوتبال ایران معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: اتفاقات فوتبال در بازی با کره با ما نبود و در مجموع بدشانس بودیم مخصوصا نیمه اول بد عمل کردیم اما نیمه دوم بهتر شدیم و حتی می‌توانستیم ضربه نهایی را هم بزنیم.
سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد روزی به فوتبال ایران برگردد، گفت: در فوتبال نمی‌توان درها را بست. اجازه دهید امروز در یک منطقه دیگر تجربه جدیدی کسب کنم. قلب من هیچ گاه از فوتبال ایران دور نخواهد بود و هر جا که باشم مطمئنا به فکر فوتبال و مردم کشورم هستم.
وی در مورد اینکه چرا تیم ملی ایران مانند 3 بازی گذشته‌ نتوانست فوتبال خوبی ارائه دهد تاکید کرد: به نظرم تنها در نیمه اول خوب نبودیم. در همین نیمه زمانی که چهره بازیکنانم را دیدم احساس کردم خودشان نیستند و آن انرژی و فوتبالی که می‌خواهم را در وجود آنها ندیدم. از دروازه‌بان و دفاع زیر توپ می‌زدیم اما در نیمه دوم بهتر از کره جنوبی عمل کردیم.

قطبی یادآور شد: بعضی وقت‌ها زمانی که با تیم‌های بزرگ بازی نمی‌کنیم تمام جریان بازی را کنترل کرد. در این زمان هر تیمی بهتر از موقعیت‌هایش استفاده کند برنده می‌شود آنها از این موقعیت استفاده کردند اما ملی پوشان ایران هم در 15 دقیقه وقت اضافه تمام وجدان خودشان را گذاشتند. 
وی در مورد اینکه آیا به خاطر مشکلات مالیاتی‌اش به ایران بازنگشت گفت: به هیچ وجه این طور نبود. اگر بر نمی‌گردم به این دلیل است که فصل جدید لیگ برتر ژاپن در حال آغاز شدن است و من باید زودتر کارم را با شیمیزو آغاز کنم. مطمئن باشید در آینده به ایران می‌آیم تا با خانواده‌ام و مردم ایران دیدار کنم.
قطبی گفت: هیچ کدام از اعضای کادر فنی تیم ملی همراه من به ژاپن نخواهند آمد.

سرمربی تیم ملی در مورد اینکه آیا وی مربی موفق بود یا ناموفق تاکید کرد: اجازه بدهید در این مورد که بازنده بوده‌ام یا برنده تاریخ قضاوت کند. مسئولیت باخت با من است و پیروزی برای ملت ایران.
وی در خصوص این سؤال که آیا می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم اظهار داشت: شک ندارم چون تیم خوبی داریم. به اندازه کافی قدرت، توان و همه جور امکانات و بازیکن در اختیار تیم ملی است و هر مربی که بخواهد با تیم ملی شروع به کار کند مطمئنا لذت خواهد برد.
قطبی در پاسخ به این سؤال که شما همیشه با اطمینان با قهرمانی صحبت می‌کنید گفت: من همیشه با اعتماد به نفس حرف می‌زنم. در حال حاضر هم با جوانان تیم خوبی برای ایران ساخته‌ام.
وی در مورد خاطراتش از ایران تصریح کرد: فراز و نشیب و پستی و بلندی و عشق و نفرت های زیادی در ایران تجربه کردم.
سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این سؤال که در مرحله نیمه نهایی از بین ژاپن و کره جنوبی چه تیمی به فینال صعود خواهد کرد گفت: نمی‌دانم پاسخ این سؤال را چگونه بدهم چرا که گذشته‌ام در کره بوده و آینده‌ام در ژاپن.
قطبی در پایان خطاب به خبرنگاران ایرانی گفت: مرا حلال کنید. 
 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد