فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

حاشیه های بازی پرسپولیس- زنیت/ غضب دایی دوباره دامن شیث را گرفت

 

فوتبال روز:بازی پرسپولیس مقابل زنیت حاشیه های جالبی  داشت.در این مسابقه حدود 200 300 ایرانی و 50-60 روس در ورزشگاه آل مکتوم حضور داشتند.

 

*ایرانی ها البته به رهبری یکی از لیدرهای پرسپولی در بیشتر دقایق ببازی تیم محبوبشان را تشویق می کردند. 

*وحید هاشمیان با وجود اینکه فقط دو روز است که نرم دوی را آغاز کرده از روی نیمکت شاهد بازی تیمش بود.  

*لوچانو اسپالتی مربی مشهور زنیت دو سه بار بشدت به داوری اعتراض کرد که داور اماراتی سرانجام در نیمه دوم مجبور شد به او تذکر جدی بدهد. 

*علی دایی که در تمام زمان بازی کنار خط طولی با شاگردانش حرف می زد در نیمه اول بر سر نورمحمدی و شکوری بشدت فریاد کشید.صحنه فریاد دایی بر سر نورمحمدی که وی خطاب به مدافع شماره 20تیمش گفت: رضا سریع بیا بالا ،چقدر حرف می زنی، مورد توجه کارگردان شبکه دوبی اسپرت قرار گرفت وبه صورت آهسته نمایش داده شد. 

*ژلکومیاچ هم در دقایق پایانی بازی به یکی از تصمیمات داور واکنش تندی نشان داد که این صحنه جالب از دید دوربین های تلویزیونی دور نماند. 

*داور امارتی در این بازی 6 بار از کارت زردش استفاده کرد که سهم پرسپولیس 2 کارت بود. 

*شبکه دوبی اسپرت ابتدا گل اول زنیت را به نام دنی ثبت کرد اما دوباره نام زننده گل را اصلاح و گل به خودی سپهر را در آمار خود ثبت کرد. 

*شیث رضایی تنها 9 دقیقه بعد از ورودش به زمین از بازی بیرون آمد. دایی در پی اشباه شیث روی گل دوم و یک اشتباه دیگر در آفساید گیری سکوبرت را جایگزین او کرد.شیث هم با ناراحتی زیاد از بازی بیرون رفت.البته روی گل دوم به غیر از شیث ،علیرضا حقیقی که تا آن لحظه از بازی یکی از بهترین های تیمش بود نیز تقصیر داشت. 

*سکو برت بلند قامت هم بالاخره اولین بازی اش را با پیراهن شماره 5 سرخ رنگ برای پرسپولیس انجام داد.سکو در آن دقایق کوتاه مطمئن و خونسرد نشان داد. 

*زارع،علی عسگری و محمد از بهترین های پرسپولیس در این بازی بودند که البته دو نفر از این جمع تعویض نشدند. 

*اسپالتی هم در این بازی از تمام ستاره های خود استفاده کرد تا قبل از دیدار با یانگ بویز سوئیس در یورو لیگ تیمش به هماهنگی بیشتر برسد. 

*زنیت با این برد به دیدار فینال تورنمنت امارات راه بافت و از آنجایی که خبری از بازی رده بندی نیست پرسپولیس با وجود دوم شدن در گروهش باید به تهران برگردد. 

*مازیار زارع بعد از بیرون رفتن حیدری و بادامکی برای بار دوم کاپیتانی پرسپولیس را تجربه کرد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد