فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

ژاپن 2 (3) – کره جنوبی 2 (صفر)/ ژاپن به فینال رسید

 

فوتبال روز:تیم ملی فوتبال ژاپن با غلبه بر کره‌جنوبی در دیدار نیمه نهایی جام ملت‌‌های آسیا 2011 قطر برای چهارمین بار به فینال جام ملت‌‌‌های آسیا رسید.

 

 اولین دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا 2011 قطر از ساعت 16:55 عصر امروز در ورزشگاه الغرافه بین تیم‌های ملی ژاپن و کره جنوبی آغاز شد که این دیدار در 90 دقیقه معمول بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا تیم برنده در وقت‌های اضافه یا ضربات پنالتی مشخص شود.

کی سونگ یونگ در دقیقه 23 برای کره جنوبی از روی نقطه پنالتی گل زد و مائدا در دقیقه 36 گل مساوی ژاپن را به ثمر رساند.
در دقیقه هفتم نیمه اول وقت‌های اضافه ژاپنی‌ها از روی نقطه پنالتی توسط هاجیمه هوسوگای که پنالتی ناموفق هوندا را تبدیل به گل کرد، گل برتری بازی را به ثمر رساند تا ژاپنی‌ها در آستانه برتری مقابل کره و رسیدن به فینال قرار بگیرند که این امر با گل دقیقه 120 جائه وون برای کره جنوبی که در لحظات پایانی به ثمر رساند، تحقق پیدا نکرد تا ضربات پنالتی مشخص کننده تیم برتر میدان و اولین فینالیست جام باشد.

در نهایت در ضربات پنالتی ژاپن با نتیجه 3 بر صفر و مجموع 5 بر 2 مقابل حریف سنتی‌اش کره‌جنوبی به برتری رسید تا برای چهارمین بار به فینال جام ملت‌های آسیا راه پیدا کند.
الغمدی، داور عربستانی این دیدار همراه با حسن کامرانی‌فر و رضا سخندان از کشورمان قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

حریف ژاپن در بازی فینال پس از برگزاری دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی که امشب از ساعت 19:55 بین تیم‌های استرالیا و ازبکستان برگزار می‌شود، مشخص خواهد شد.

پیش از این ژاپن 3 بار مقام قهرمانی آسیا را به دست آورده بود که در صورت رسیدن به عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا 2011 با 4 قهرمانی پرافتخارترین تیم آسیا خواهد شد.
ژاپنی‌ها با رسیدن به فینال‌های 1992، 2000 و 2004 به عنوان قهرمانی رسیده‌اند تا در هر دوره که به فینال جام ملت‌‌ها رسیده‌اند دست خالی فینال را ترک نکرده باشند. 
 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد