فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

ازبکستان 0- استرالیا 6/ استرالیا ، ازبکستان را له کرد

 

فوتبال روز: در دومین و آخرین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام متهای آسیا استرالیا موفق شد تا با اقتدار تمام و با از پیش رو برداشتن ازبکستان روانه دیدار فینال شود.

 

 دومین دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا 2011 قطر از ساعت 19:55 در ورزشگاه خلیفه قطر بین تیم‌های ملی استرالیا و ازبکستان برگزار شد که این بازی با پیروزی قاطعانه تیم استرالیا به پایان رسید.
هری کیول در دقیقه 5، اگننوفسکی در دقیقه 34،دیوید کارنی در دقیقه 65، برت امرتون در دقیقه 74، والری در دقیقه 82 و کورس در دقیقه 83 گل های تیم استرالیا را در این دیدار به ثمر رساندند تا شاگردان اوسیک با برتری قاطع 6 بر صفر برابر شاگردان ابرامف، قدم به دیدار پایانی بگذارند و حریف سامورایی های آبی در فینال رقابت ها شوند.
در دقیقه 67 این مسابقه باکائف، مهاجم تیم فوتبال ازبکستان با دریافت کارت زرد دوم از داور، از زمین بازی اخراج شد تا ازبک ها 10 نفره به بازی ادامه دهند.
پیش از این دیدار نیز، تیم ژاپن با برتری برابر کره جنوبی در ضربات پنالتی به فینال این بازی ها راه یافته بود تا دیدار فینال این بازی ها ساعت 18:30 دقیقه روز شنبه بین ژاپن و استرالیا و دیدار رده بندی هم بین کره جنوبی و ازبکستان برگزار شود. 
 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد