فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هوندا بهترین بازیکن جام پانزدهم شد

 

فوتبال روز:کیسوکه هوندا بهترین بازیکن دوره پانزدهم جام ملت‌های آسیا در سال 2011 شد.

 

به نقل از کنفدراسیون فوتبال آسیا، کیسوکه هوندا بهترین بازیکن دوره پانزدهم جام ملت‌های آسیا در سال 2011 شد و از این بابت بسیار خوشحال است.
وی با انتخاب شدن به عنوان با ارزش‌ترین بازیکن، به جمع 2 ژاپنی دیگر، شونسوکه ناکامورا سال 2004 و هیروشی نانامی سال 2000 که قبلا موفق به کسب این عنوان شده بودند، پیوست.
هوندا پس از این انتخاب گفت: خیلی خوشحالم که قهرمان شدیم؛ اما بازی خیلی سختی بود. استرالیا هم خیلی خوب بازی کرد. نمی‌توانم چیز دیگری بگویم. فقط خیلی خوشحالم از اینکه قهرمان شدیم.
وی افزود: از این بازی خیلی راضی نیستم چون گل نزدم. در کل خوشحالم که قهرمان شدیم. می‌توانیم بیشتر از این هم پیشرفت کنیم. هیچ وقت از بازیمان راضی نیستیم و به نظرم همیشه برای پیشرفت جا هست.

هوندا بهترین بازیکن این مسابقات و الیجی کاواشیما، بهترین بازیکن فینال شد. کاواشیما نیز گفت: می‌دانستیم که رقابت سختی پیش رو داریم. همه به این فکر می‌کردیم که باید تاریخ جدیدی را برای فوتبال ژاپن رقم بزنیم. خیلی خوشحالیم که توانستیم این کار را بکنیم. از این که قهرمان شده‌ایم خیلی خوشحالم. برایم بازی سختی بود؛ اما فینال بود و سعی کردم نهایت تمرکزم را روی این بازی بگذارم. 
 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد