فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

علی کریمی به شالکه 04 پیوست

 

فوتبال روز:در اقدامی غافلگیرانه علی کریمی بازیکن سرشناس کشورمان به تیم شالکه ۰۴ آلمان پیوست.

 

به گزارش سایت گل از آلمان، این خبر در حالی منتشر می‌شود که تیم‌های بوندس‌لیگا در زمان باز شدن پنجره زمستانی چند بازیکن از فوتبال آسیا به خدمت گرفته‌اند که مهم‌ترین آنها اوکازاکی ستاره تیم شیمیزو و جاچئول بازیکن تیم ملی کره است که امروز به وولفسبورگ پیوست. اما در حالی که فوتبال ایران به دلیل ناکامی در جام‌ملت‌های آسیا روزهای بدی را سپری می‌کند، خبری عجیب فضای تازه‌ای ایجاد خواهد کرد.  

  علی کریمی مرد سابق فوتبال آسیا در سال 2004 ، توافقات نهایی را با باشگاه پرستاره شالکه انجام داده و امشب با این تیم قرارداد رسمی امضا خواهد کرد. شالکه در حال حاضر در رده یازدهم جدول بوندس‌لیگا. آنها بعد از شروع ضعیف در ابتدای فصل خود را بازیافته‌اند و حالا برای حضور در جمع چهار تیم برتر و دریافت لیگ‌قهرمانان در فصل آینده تلاش می‌کنند.
 فیلیکس ماگات مربی مشهور شالکه، در زمان حضور علی کریمی در بایرن، دو سال سرمربی او بود و وی را به خوبی می‌شناسد. اما اعتبار اصلی این انتقال را باید به محمودرضا فاضلی مدیربرنامه‌های علی کریمی داد که با روابط مناسبش یک بار دیگر انتقالی هیجان‌انگیز را برای فوتبال ایران رقم زد. 


 کریمی در آلمان:وقت زیادی ندارم
همچنین سایت علی کریمی درباره آخرین وضعیت این بازیکن می‌نویسد: ‌کریمی همانطور که در مصاحبه قبلی صراحتا اعلام کرده بود در ایران فقط پیراهن پرسپولیس را بر تن می کند از چند تیم خارجی از کشورهای امارات، آمریکا، ژاپن و آلمان هم رایزنی هایی برای جذب او شده بود که در حال حاضر احتمال به ثمر رسیدن یکی – دو پیشنهاد مثبت ارزیابی می شود و چنانچه با هر کدام از این پیشنهادهای جدی به مرحله عقد قرارداد نزدیک شود، علی کریمی به خارج از کشور سفر کرده و در صورت مساعد بودن تمام جوانب ، شانس خود را در فوتبال خارج از کشور دوباره امتحان خواهد کرد.
علی کریمی در این باره گفت:« با توجه به نشانه‌های مثبت از سوی کاشانی، دایی و هواداران پرسپولیس تاکنون رسما مشخص نشده که پرسپولیس مرا می خواهد یا نه. در صورتی که شانسی در خارج از کشور نداشته باشم، در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می کنم و اگر به خارج از کشور بروم، از دایی و کاشانی اجازه می گیرم.» 

از تیم جدید علی کریمی چه می دانیم؟

شالکه 04 یکی از تیم های پرطرفدار آلمان است که در سال 1904 تاسیس شد و به همین دلیل با نام شالکه 04 مشهور است. این تیم متعلق به منطقه گلزنکتمشن است که در این منطقه بیشتر کارگر نشین هستند و اسپانسر این تیم شرکت گاز پروم روسیه است.
 رییس این باشگاه از سوی هواداران انتخاب می شود . سرمربی این تیم فیلیکس ماگات است و آنها امسال به همراه این تیم در مرحله 1/8 نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند. این تیم تا به حال قهرمان بوندس لیگا نشده اما پیش از رقابت های بوندس لیگا در رقابت های آلمان در سالهای 1934, 1935 , 1937, 1939, 1940, 1942, 1958 به قهرمانی رسیده اند.
از دیگر افتخارات این باشگاه قهرمانی در رقابت های جام یوفا در سال 1997 است و در سال 2003-2004 در جام اینترتوتو قهرمان شده اند. مهمترین بازی این تیم در طول فصل که به دربی آلمان مشهور است مقابل دورتموند برگزار می شود.
تیمی که علی کریمی زمانی که در بایرن مونیخ بود سابقه گلزنی به آن را داشت
 

 

 

همبازیان معروف علی کریمی در شالکه رائول و نویر 

 کاپیتان و یکی از معروف ترین بازیکنان این تیم مانوئل نویر، دروازه بان تیم ملی آلمان است . ستاره سرشناس شالکه، رائول گونزالس اسپانیولی است که با سروصدای زیاد از رئال جدا شده و به این تیم پیوست.
 ازدیگر بازیکنان معروف این تیم می توان به کلاوس یان هانتلار، جفرسون فارفان، جرالد آساموآ اولین رنگین پوست تاریخ تیم ملی آلمان اشاره کرد. 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد