فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هفته بیست‌ویکم لیگ برتر/ پیروزی استقلال و شهرداری تبریز

 

فوتبال روز:در دو بازی پایانی از هفته بیست‌ویکم لیگ برتر ایران تیمهای استقلال و شهرداری تبریز مقابل حریفان خود پیروز شدند.

 

استقلال 3- استیل اذین یک  

داور: تورج حق وردی
 اخطار : کاظم برجلو و حسن اشجاری(استیل) امیر‌آبادی و عابدینی (استقلال )
اخراج : دقیقه 59 هادی ایمانی ( استیل آذین)  

 
استیل‌آذین: حمید نشاط‌جو، مهدی مهدوی کیا، حسن اشجاری، امیر شاپورزاده، کاظم برجلو، علی عشوری زاد، فریدون زندی، حسین کاظمی(68- محسن خلیلی)، میلاد زنیدپور(78- حامد خسروی)، هادی ایمانی و محمد غلامی
 سرمربی: محمد خاکپور 

 
 استقلال: وحید طالب لو، هادی شکوری،‌ امیر حسین صادقی، دسوزا( 68- فرزاد آشوبی)، پژمان منتظری، اسماعیل شریفات، کیانوش رحمتی، ایمان مبعلی(87- محسن یوسفی)، مهدی امیرآبادی، فرهاد مجیدی، سید مهدی سید صالحی(79- فردین عابدینی)
سرمربی: پرویز مظلومی 

 
 استقلال تهران با ارایه یک بازی منطقی و با استفاده از اشتباهات دور از انتظار مدافعان استیل آذین به برتری سه بر یک دست یافت تا با کسب این پیروزی با 37 امتیاز به رتبه دوم جدول رده بندی صعود کند. فرهاد مجیدی کاپیتان تیم استقلال که پس از برطرف شدن اختلافات با علی فتح اله زاده سرپرست باشگاه به این تیم بازگشت دو گل آبی پوشان تهرانی را در این دیدار به ثمر رساند و سید صالحی دیگر گلزن استقلال بود.
 'فریدون زندی' هم تنها گل استیل آذین در این دیدار را وارد دروازه استقلال کرد. تیم استقلال از همان ابتدای این دیدار حملات گسترده ای را بر روی دروازه حریف آغاز کرد که در دقیقه چهارم به گل دست یافت. در این دقیقه ایمان مبعلی توپ را بر روی دروزاه حریف ارسال کرد که اشتباه مدافعان و دروازه بان استیل آذین سبب شد تا فرهاد مجیدی به راحتی گل نخست آبی پوشان تهران را به ارمغان بیاورد.
 پس از این گل استیل آذین که در انتهای جدول رده بندی قرار دارد بازی را در اختیار گرفت و برای جبران گل خورده تلاش کرد. در دقیقه 22 ضربه از راه دور و زیبای 'میلاد زنیدپور' به دیرک دروازه استقلال اثابت کرد. یک دقیقه بعد توپ ارسالی بر روی دروازه استقلال با تعلل پژمان منتظری به فریدون زندی رسید که این بازیکن با یک ضربه بغل پای راحت کار را به تساوی کشاند.
 در دقیقه 31 مهدی مهدوی کیا حرکت با به توپی را انجام داد و توپ را به زیبایی بر روی دروازه استقلال ارسال کرد که محمد غلامی به شکل عجیبی موفق به گلزنی نشد. استقلالی ها بلافاصله حمله ای را تدارک دیدند که فرهاد مجیدی توانست در دقیقه 32 پاس دسوزا را به گل دوم خود و تیمش تبدیل کند. در ادامه نیمه نخست استیل آذین چند فرصت خوب را برای جبران نتیجه به دست آورد که باز هم مهاجمان این تیم قدر موقعیت های خود را نداستند تا نیمه نخست با نتیجه 2 بر یک به سود استقلال به پایان برسد.
 در نیمه دوم استیل آذین سعی داشت تا با انجام حملات نتیجه بازی را تغییر بدهد اما برنامه خاصی برای گلزنی نداشت. هادی ایمانی هافبک جوان استیل آذین در دقیقه 59 با دریافت دومین کارت زرد از زمین اخراج شد تا کار استیل آذین برای جبران نتیجه سخت تر از قبل شود. اشتباهات مکرر مدافعان تیم استیل آذین در نیمه دوم هم ادامه یافت تا سید مهدی سید صالحی در دقیقه 72 به راحتی از آفسایدگیری حریف رهایی یابد و گل سوم آبی پوشان تهران را به ثمر برساند.
بازیکنان استقلال در ادامه این دیدار به خوبی جریان بازی را در اختیار گرفته و برتری 3 بر یک خود را تا پایان حفظ کردند. استیل آذین که در ابتدای فصل با جذب بازیکنان نامدار خود را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی معرفی کرد با قبول دهمین باخت فصل خود با 19 امتیاز در انتهای جدول رده بندی باقی ماند. 

شرح گلها: 

 

1-0 (استقلال ):در دقیقه 4 سانتر دیدنی مبعلی از جناح راست در پشت مدافعان استیل آذین با ضربه سر صادقی همراه بود و توپ در محوطه شش قدم به مجیدی رسید و این فرصت برای او کافی بود تا دروازه حریف را باز کند.

1-1 (استیل )در دقیقه  23 استیل آذین روی هنرنمایی شاپورزاده و زندی به گل تساوی رسید.سانتر شاپورزاده در پشت مدافعان استقلال به زندی رسید و این بازیکن با ضربه ای دقیق تور دروازه استقلال را به لرزه درآورد.

2-1 (استقلال ):در دقیقه 32 مجیدی باز هم ارزش های خود را نشان داد و روی پاس عمقی آلوز دسوزا برای دومین بار دروازه نشاط جو را باز کرد تا نشان دهد که بهترین بازیکن استقلال است.

1-3 (استقلال ):در دقیقه 72 مهدی سیدصالحی روی یک پاس عمقی و در حالیکه مدافعان استیل آذین به گمان آفساید یکدیگر را نگاه می کردند،در پشت آنها صاحب توپ شد و با یک بغل پای مطمئن گل سوم را به ثمر رساند.   

اتقاق ویژه : حسین کاظمی وقتی قصد بیرون رفتن از زمین را داشت با هو شدن هواداران استقلال روبرو شد. او در ابتدای مسابقه هم به سمت نیمکت آبی ها نرفت. هواداران استقلال شعار " پیراهن آبی بابا غیرت داره " کاظمی را مورد خطاب خود قرار داده بودند. البته پرویز مظلومی بلافاصله از هواداران استقلال خواست به شعارهای خود علیه کاظمی خاتمه دهند.همچنین وقتی محسن خلیلی بازیکن استیل‌آذین قصد داشت وارد زمین شود با واکنش هواداران استقلال روبرو شد. هواداران این تیم به دلیل گلزنی خلیلی در سال های گذشته به این تیم از این بازیکن خاطره خوبی ندارند. 

 

 

شهرداری تبریز 2 - مس 1  

 

گل‌ها: رودریگز(19)، پیرزاده(58) برای شهرداری، دهنوی(57) برای مس

ورزشگاه یادگار امام تبریز، تماشاگر 2هزارنفر

داور: محمد حسین اسدی 

 

اخطار: فخرالدینی، پولادی(مس)، مارسیو(شهرداری) 

شهرداری: مسعود همامی، علی انصاریان، مارسیو رودریگز، حبیب گردانی، رسول پیرزاده، کارلوس ادواردو، رسول علیزاده، محمدرضا طهماسبی، بابک حاتمی(82 محمدرضا زینال‌ خیری)، وریا غفوری،‌ دوسانتوس(78 علی کریمی) 

سرمربی: حمید درخشان 

مس: علیرضا قدیری، فرهاد سالاری، پیروز قربانی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد فخرالدینی، فرزاد حسین‌خانی، محمد منصوری(72مصطفی یوسفی)، مهرداد پولادی، لوسیانو ادینیهو(66 احمد حسن‌زاده)، قاسم دهنوی(84 سیدفراز فاطمی)، وحید امرایی

سرمربی: صمد مرفاوی 

شرح گل‌ها:

1ـ0(شهرداری): دقیقه 19 ضربه کاشته از فاصله 40 متری و شوت تماشایی مارسیو رودریگز دروازه تیم مس کرمان را فرو ریخت.

1ـ1(مس): دقیقه 57 پاس پشت پای پولادی به منصوری و پاس عرضی این بازیکن قاسم دهنوی را در موقعیت خوب قرار داد و ضربه سنگین این بازیکن گل تساوی مس را به ارمغان آورد.

2ـ1(شهرداری): دقیقه 58 به دنبال ضدحمله روی دروازه مس توپ برگشتی در پشت محوطه جریمه نصیب رسول پیرزاده شد و شوت سنگین این بازیکن در زاویه راست به تور نشست.

 

اتفاق ویژه: با توجه به ریزش برف شدید در 24 ساعت گذشته حدود 18 ساعت کار برای تمیز کردن و آماده کردن زمین صورت گرفته تا بازی نهایتا با 40 دقیقه تأخیر انجام پذیرد.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد