فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

گل استثنایی خلعتبری - تقدیم به استاد قطبی

 

فوتبال روز:محمدرضا خلعتبری با یک گل استثنایی بردی تاریخی را برای فوتبال ایران به ارمغان آورد. در روزی که ایران شجاع و سبک‌بال بازی کرد، موفق شد با نمایش فوق‌العاده نیمه‌دوم بازی را به سود خود به پایان ببرد.


 

پیروزی تیم ملی ایران در بازی امشب مقابل روسیه تا حد زیادی غافلگیرکننده بود. به خصوص که روسیه با تسلط خاصی ترساننده در اکثر اوقات نیمه‌اول توپ و میدان را در اختیار داشت. با این حال بازیکنان ایران با خودیابی در نیمه‌دوم آرام‌آرام توپ و میدان را در اختیار گرفتند و با نمایشی لذت‌بخش یک پیروزی تاریخی را به دست آوردند.
 اگرچه این یک بازی دوستانه بود اما بدون تردید دیک ادووکات سرمربی نامدار تیم ملی روسیه به دلیل این شکست زیر فشار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت. او و تیمش به‌خصوص در نیمه‌اول تلاش بسیاری کردند تا مقابل ایران به گل برسند اما تسلط نسبی خط دفاعی ایران مانع از کامیابی آنها شد. نمایش ایران در نیمه‌دوم در حالی هواداران فوتبال ملی را غافلگیر کرد که تنها یک هافبک دفاعی در زمین حضور داشت و قاسم حدادی‌فر به همراه محمد نوری کنار آندرانیک تیموریان به کنترل میانه زمین پرداختند. 

 

این ترکیب سرانجام گره‌گشا و در ثانیه‌های پایانی بازی خلعتبری روی پاس فوق‌العاده محمد نوری با فراری استثنایی و یک حرکت در عرض زیبا با پیش رو برداشتن دو مدافع حریف توپ را به سقف دروازه آکنینیف دوخت. نکته جالب این بود که خلعتبری قبل از این گل، در آستانه تعویض بود و اسماعیل شریفات با حضور در کناره زمین قصد داشت وارد زمین شود.
 خلعتبری که با چند حرکت عجیب و غریب در معرض اخراج شدن بود، با زدن این گل شرایط نیمکت روسیه و دیک ادووکات بزرگ را بحرانی کرد و به دلیل از تن بیرون آوردن پیراهن با کارت زرد دوم داور از بازی هم اخراج شد تا بنده خدا اسماعیل شریفات هم راهی به میدان پیدا نکند. 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد