فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

لیگ قهرمانان اروپا/ شکست تلخ بارسلونا و رم مقابل آرسنال و شاختار

 

فوتبال روز:تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا و آ اس رم ایتالیا در مسابقه رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل نماینده‌های انگلیس و اوکراین تن به شکست دادند.

 

دیدار تیم‌های آرسنال و بارسلونا در ورزشگاه امارات برگزار شد و در حالی که بارسلونا با گل داوید ویا در دقیقه 26نیمه اول را به سود خود به پایان رسانده بود، اما با شروع نیمه دوم شرایط فرق کرد و مردان گوآردیولا در لندن شکست تلخی را در دقایق پایانی تجربه کردند.
در نیمه دوم مردان آرسن ونگر با ترکیبی هجومی تر به میدان آمدند و با گلزنی فان پرسی در دقیقه 78 و آرشاوین در دقیقه 83 موفق به برتری 2 بر یک در دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا شدند.

در دیگر مسابقه از شب دوم مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان تیم های آ اس رم ایتالیا و شاختار دونسک اوکراین مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان نماینده ایتالیا در ورزشگاه خانگی مقابل نماینده اوکراین با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.
جادسون در دقیقه 29، دوگلاس کوستا در دقیقه 36 و لوئیز آدریانو در دقیقه 41 برای شاختار گلزنی کردند و گل های رم نیز در دقایق 28 و 61 به وسیله پروتا و منز به ثمر رسید. 
 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد