فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

آرایشگر فابرگاس تیم بعدی او را لو داد

 

فوتبال روز: آرایشگر کره‌ای مهاجم اسپانیایی آرسنال پرده‌های ابهام در روند مذاکره با او را کنار زد و در خصوص آینده این بازیکن افشاگری کرد.

 

به نقل از اسپورت کاتالونیا، سسک فابرگاس بازیکن تیم فوتبال آرسنال معمولا برای اصلاح موی سر خود به یک آرایشگاه کره‌ای در حومه لندن می‌رود.
این آرایشگر کره‌ای روز گذشته دست به افشاگری زد و گفت: اطمینان دارم که فابرگاس راهی بارسلونا می‌شود. یک بار در هنگام اصلاح موی‌ سرش از او پرسیدم بالاخره به کدام تیم خواهی رفت و او در پاسخ گفت که اساسا به خاطر رفتن به بارسلونا راهی آرسنال شدم و ونگر به من قول داد پس از رشد و پیشرفت در آرسنال با قیمتی مناسب راهی بارسا بشوم.
اظهارات آرایشگر کره‌ای فابرگاس در حالی منتشر می‌شود که فلورنتینو پرس مدیر عامل باشگاه رئال مادرید 2 شب پیش در ضیافت شامی پذیرای این بازیکن و وکیلش بوده‌ است. رئال مادرید بی صبرانه در انتظار راهی برای خرید فابرگاس است و این در حالی است که برخی از منابع انگلیسی به اشتباه این اشتیاق غلیظ را از قول خود پرس تکذیب کرده بودند.
باشگاه چلسی نیز یکی از مشتریان جدی فابرگاس به شمار می‌رود. 
 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد