فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نتایج هفته بیست و سوم لیگ برتر/ برد ذوب آهن٬استقلال و سپاهان

 

فوتبال روز:هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران با پیروزی ذوب آهن و سپاهان و استقلال مقابل حریفانشان پیگیری شد.

 

هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور عصر امروز (جمعه) با برگزاری هفت دیدار همزمان از ساعت 15 در نقاط مختلف کشور آغاز شد

**ذوب آهن 6 - نفت آبادان صفر

 در مهمترین دیدار ذوب آهن صدرنشین جدول با 6 گل میهمان خود نفت آبادان را در هم کوبید تا بار دیگر چهره یک مدعی را به خود بگیرد.

برای ذوب آهن در این بازی محمد قاضی (20)، سیدمحمد حسینی (25)، جلال رافخایی (62)، ایگور کاسترو (68)، مهدی رجب‌زاده (72)، فرشید طالبی (90) به ثمر رساندند. ضمن اینکه عباس مرداسی بازیکن نفت آبادان در دقیقه 70 با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد.  

** پاس همدان صفر - سپاهان یک  

 همچنین تیم فوتبال سپاهان که در همدان میهمان پاس بود توانست با تک گل احسان حاج‌صفی (9) پاس را شکست دهد و همچنان به رقابت پایاپایی خود در صدر جدول با ذوب آهن و استقلال تهران ادامه دهد.   

** ملوان بندر انزلی 2 - تراکتورسازی صفر

اما در انزلی و در یک بازی حساس ملوان با 2 گل از سد تراکتورسازی گذشت. گلهای انزلی‌کی‌ها را محمد نوزحتی (50 و 64) وارد دروازه تراکتور کرد.  

** فولاد خوزستان 1 - مس کرمان صفر

همچنین فولاد خوزستان که میزبان تیم مس کرمان بود با تک گل مهدی مومنی (71) این تیم را شکست داد و خود را به یک قدمی پرسپولیس در رده ششم جدول رساند.  

**شهرداری تبریز صفر - صبای قم 1

دیدار تیمهای فوتبال صبای قم و شهرداری تبریز هم با تک گل مرتضی هاشمی‌زاده (88) به سود شاگردان ویسی به پایان رسید.  

  

**سایپا صفر - راه آهن صفر

دیدار تیمهای راه‌آهن با سایپا بدون گل مساوی به پایان رسید. 

 

**  استیل آذین صفر - پیکان قزوین صفر 

دیدار تیمهای استیل آذین با پیکان قزوین بدون گل مساوی به پایان رسید. 

** استقلال 3 - نفت تهران 1

در آخرین دیدار امروز هم استقلال میزبان نفت تهران بود و در پایان با پیروزی 3 بر یک مقابل این تیم رتبه دوم خود را در جدول رده‌بندی تحکیم کرد. گل‌های شاگردان مظلومی را در این بازی سید صالحی 2 بار (20 و 74) و آرش برهانی (86) وارد دروازه حسین آشنا کردند و تک گل نفت را هم ژودیفلی فریرا (36) به ثمر رساند. این سومین پیروزی پیاپی 3 بر یک استقلالی‌ها بود.

بدین ترتیب با نتایج بدست آمده در بازی‌های امروز، جدول رده‌بندی لیگ برتر در رده‌های بالایی بدون تغییر ماند. هم‌اکنون ذوب آهن با 45 امتیاز همچنان صدرنشین است و استقلال با 43 و سپاهان با 42 امتیاز در تعقیب این تیم هستند.

 در آخرین دیدار این هفته فردا (شنبه) تیم‌های فوتبال شاهین بوشهر و پرسپولیس تهران در بوشهر به مصاف هم می‌روند.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد