فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

خلعتبری : ابراهیم‌زاده یادش رفته چه گلهای مهمی زدم

 

فوتبال روز:منصور ابراهیم‌زاده در دقیقه 64 دیدار ذوب آهن برابر صنعت نفت تصمیم گرفت که محمدرضا خلعتبری را از زمین بیرون کشد که این مهاجم مقابل خواسته سرمربی تیمش مقاومت کرد، اما پس از اینکه بازیکنان ذوب آهن او را دوره کردند، پذیرفت از زمین خارج شود، اما پس از چند دقیقه حضور بر روی نیمکت به رختکن رفت.

 

خلعتبری پس از این بازی که با پیروزی شش بر صفر تیمش به پایان رسید گفت: «اصلا این طور نبود که از زمین بیرون نروم. من از تعویضم ناراحت بودم، اما اصلا این طور نبود که نخواهم از زمین بیرون بروم. به هر حال مشکلی ندارم و آقای ابراهیم زاده می تواند هر کاری انجام دهد. او سر مربی تیم است و حق دارد من را تعویض کند.»

او ادامه داد: «ابراهیم‌زاده بین دو نیمه به من گفت یا گل بزن یا پاس گل بده اگر نه تعویضت می کنم. من هم در جواب گفتم که این همه بازیکن در زمین هست، چرا فقط باید من گل بزنم؟ اشکالی ندارد. آقای ابراهیم زاده یادش رفته است که من در بازی های آسیایی چند بار تیم را نجات دادم و چه گل های مهمی زدم. هیچ اشکالی ندارد.ایشان من را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار داده اما من مثل بازیکنان دیگر نیستم که پس از تعویض به بطری آب لگد بزنم. واقعا نمی دانم دیگر چه چیزی باید بگویم.»

 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد