فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

شریفی: باید ببینیم منظوردایی کدام شخصیت کارتون گالیور بوده!

 

فوتبال روز:رییس کمیته انضباطی در مورد شکایت یک خبرنگار از علی دایی به جرم اهانت به وی نیز گفت: «شکایت خبرنگار به صورت مکتوب به دست ما رسید و ما نیز در نهایت متنی را در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار دادیم و خواستار پاسخ مکتوب آنها شدیم.

 

شریفی، رییس کمیته انضباطی مصاحبه‌ جالبش را با حمله به فردوسی‌پور شروع می‌کند: «فردوسی‌پور فرد خوبی است، اما اغراق‌گویی از طرف وی حدی دارد. زمانی که محرومیت جاسم کرار بخشیده شد ما 15 نفر دیگر را نیز به همراه وی عفو کردیم، به هرحال پیشنهاد معقولی داده شد و ما نیز قبول کردیم، اما چون ریاست سازمان این پیشنهاد را داده ما نباید آنرا بپذیریم؟من از فردوسی‌پور یک سوال دارم، در صورتی که مسوولان سازمان صداوسیما مساله‌ای را به عادل گوشزد کنند وی قبول نمی‌‌کند؟ فردوسی‌پور جز کوچکی از سازمان صداوسیما است و باید در این چارچوب قدم بردارد و اغراق‌گویی وی از حد گذشته است.» 


البته عادل از نظر دکتر در کل پسر خوبی است!: «عادل پسر خوبی است، اما معایب و مزایایی دارد، وی معصوم نیست که هیچ اشتباهی نداشته باشد شاید این قدر اشتباهش کم است که به چشم نیاید. اما من می‌‌توانم حداقل 10 اشتباه بزرگ وی را نام ببرم تا مردم بدانند. انسان جایزالخطاست. خود من تاکنون حدود 25 مورد اشتباه آشکار داشتم اما سعی می‌‌کنم آنها را جبران کنم انسان نباید خطای خود را تکرار کند، حالا می‌‌گویند جاسم کرار دوباره تخلف کرده ایرادی ندارد اگر دوباره تخلف کرده آن را دوباره محروم می‌‌کنیم. هر گناه یک عقوبت و کیفری دارد.»  

 

رییس کمیته انضباطی در مورد محرومیت علیرضا نیکبخت واحدی نیز گفت: «اصلا نیکبخت محرومیت یا محکومیتی از سوی کمیته انضباطی ندارد علت بازی نکردن وی و همچنین قطع رابطه نیکبخت با باشگاه را من نباید پاسخگو باشم و این سوال را باید از مسوولان باشگاه صبای قم بپرسید.» 


شریفی در مورد شکایت یک خبرنگار از علی دایی به جرم اهانت به وی نیز گفت: «شکایت خبرنگار به صورت مکتوب به دست ما رسید و ما نیز در نهایت متنی را در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار دادیم و خواستار پاسخ مکتوب آنها شدیم. امیدوارم در این موضوع نیز طرفین به سازش رضایت دهند.ما باید ببینیم منظور دایی کدامیک از شخصیت‌های کارتون تلویزیونی گالیور بوده زیرا گالیور دارای شخصیت‌های گوناگونی بود، اما به هرحال باید رسیدگی شود، برخی اوقات افراد در شرایط خاص صحبت‌های خاصی می‌‌کنند که شاید بعدا از گفتن آن پشیمان شوند، اما وظیفه ما رسیدگی به شکایات و تخلفات است.»  

 

شریفی در مورد شکایت شیث رضایی از علی دایی در خارج از حوزه فوتبال نیز گفت: «کمیته انضباطی محلی است که چالش‌های زیادی دارد، ما بارها گفتیم که به توهین به عنوان جرم نگاه نمی‌‌کنیم ما بحث انضباطی موضوع را نگاه می‌‌کنیم، در کمیته انضباطی ما دچار تناقض شدیم، در این‌گونه موارد که موضوعات به خارج از خانواده ورزشی می‌‌رود در آنجا به عنوان جرم به آن نگریسته می‌‌شود، اما در اینجا محرومیت‌های ما فوتبالی است و بسیاری از دعاوی مربوط به فوتبال در اینجا مطرح می‌‌شود.»  

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد