فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

توقف استقلال در ورزشگاه آزادی مقابل السد با مظلومی بین المللی!!!

 

فوتبال روز:تیم فوتبال استقلال در اولین دیدار در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه تساوی یک بر یک برابر السد قطر متوقف شد.

  

استقلال 1 – السد 1

گلها: فرهاد مجیدی در دقیقه 25  و محمد کیتا در دقیقه 87 گل السد قطر
کیم دانگ جین داور اهل کره‌جنوبی به طلال بلوشی و محمد کاسولا از السد و حنیف عمران‌زاده، فرهاد مجیدی، آرش برهانی و ایمان مبعلی از استقلال کارت زرد نشان داد. 


استقلال :وحید طالب‌لو، حنیف عمران‌زاده، امیر حسین صادقی، پژمان منتظری،مهدی امیرآبادی، فرزاد آشوبی، آلوز دسوزا( از دقیقه 90+1 اسماعیل شریفات)، ایمان مبعلی( از دقیقه 70 هوار ملا محمد)، سید مهدی سید صالحی، فرهاد مجیدی و آرش برهانی( از دقیقه 80 مجتبی جباری) 

 

نمایش ضعیف استقلال در اولین بازی لیگ قهرمانان مقابل السعد حریف را شادکام به خانه فرستاد. در این دیدار که در حضور 30 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد دو تیم در پایان 90 دقیقه تلاش به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافتند. فرهاد مجیدی در دقیقه 28 برای تیم استقلال و کیتا در دقیقه 87 برای تیم السد گلزنی کردند.
 استقلالی ها در ابتدای بازی با حمایت تماشاگران خودی سعی داشتند تا دروازه حریف را باز کنند اما به دلیل نداشتن برنامه مناسب به هدف خود نرسیدند. از سوی دیگر مدافعان تیم السد چندان منسجم نشان نداده و در برابر توپ های ارسالی و حرکات پا به توپ استقلالی ها پر اشتباه نشان دادند. اشتباه مدافعان السد در دقیقه 28 سبب شد تا فرهاد مجیدی کاپیتان آماده استقلال دروازه حریف را باز کند تا شادی را به ورزشگاه آزادی تهران بیاورد.
 پس از این گل، بازیکنان السد از لاک دفاعی خارج شدند و با استفاده از حرکات 'عبدالقادر کیتا و لیاندرو سعی بر جبران گل خورده داشتند که با دفاع خوب نماینده ایران مواجه شدند. در دقیقه 41 استقلالی ها ضد حمله سریعی را طراحی کردند که فرهاد مجیدی دروازه حریف را گشود، اما کمک داور اول این دیدار، گل مجیدی را آفساید و مردود اعلام کرد. بازیکنان السد در نیمه نخست موفق به جبران گل نشده تا آبی پوشان تهران با پیروزی به رختکن بروند. نیمه دوم با حملات و دوندگی فراوان بازیکنان السد آغاز شد، آنان با پرس از میانه میدان قصد داشتند تا کنترل زمین را در دست گرفته و نتیجه بازی را تغییر دهند.
 کم تعداد بودن مهاجمان تیم السد در دقایق اولیه نیمه دوم در حملات باعث شد تا این تیم نتواند موقعیت های گلزنی چندانی را بر روی دروازه آبی پوشان ایجاد کنند. تیم السد در دقیقه 80 صاحب یک فرصت ایده آل گلزنی شد که یوسف احمد در موقعیتی تک به تک با 'وحید طالب لو'‌دروازه بان تیم استقلال، توپ را با بی دقتی به هدر داد. حملات سفیدپوشان السد از کناره ها ادامه یافت تا اینکه این تیم در دقیقه 87 بر روی حرکت انفرادی لیاندرو‌ از جناح چپ و ضربه سر 'کیتا'، بازی را به تساوی کشاند تا با یک امتیاز با ارزش تهران را ترک کنند.
  

اتفاق ویژه: درگیری فرهاد مجیدی با دو بازیکن تیم السد تمرکز و آرامش آبی ها را گرفت و در نهایت منجر به از دست رفتن برتری مقابل السد قطر شد. او در دقایق پایانی بعد از درگیری با محمد کاسولا بازیکن حریف با بازیکن کره ای السد نیز به جدل پرداخت. نکته این بود که این دعوا و همراهی هواداران بازیکنان حریف را تحریک کرد و آنها برای گلزنی تلاش بیشتری کردند. کیتا بازیکن ساحل عاجی السد بعد از گلزنی حرکت ناشایستی رو به هواداران استقلال انجام داد که باید با جریمه کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه شود.  


شرح گل ها:
 یک – هیچ (استقلال): سانتر ایمان مبعلی با دفع مدافع السعد به دسوزا برخورد کرد و توپ برگشتی مقابل مجیدی افتاد که او با یک ضربه قاطع گل اول بازی را به ثمر رساند.
یک – یک (السد): لیاندرو بازیکن برزیلی السعد با دریبل امیرحسین صادقی توپی را روی دروازه استقلال فرستاد و پس از مجموعه اشتباهات دفاعی مدافعان آبی پوش کیتا با سر توپ را وارد دروازه خالی طالب لو کرد.   

 نکته:پرویز مظلومی که در دیدارهای جام ملتها از منتقدان افشین قطبی بود در یک دیدار خانگی و در حضور تماشاگران خودی در دقیقه ۸۷ برد ضعیف را با تساوی عوض کرد تا نشان دهد فقط حرف میزند. مظلومی باید بداند فوتبال فقط حسادت ورزیدن به همکار نیست و تاکتیک و نقش مربی در آن حرف اول را می زند. 
   

 پاختاکور ازبکستان ۲ -  النصر عربستان ۲

دردیگر دیدار این گروه عصر امروز تیم‌های تیم‌های پاختاکور ازبکستان و النصر عربستان در ورزشگاه مرکزی پاختاکور به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.
کریموف (45) و (60) هر 2 گل میزبان را به ثمر رساند و بدر المتاوا (50) و سعد الحرثی (89) برای النصر گلزنی کردند تا عرب‌ها در اولین گام موفق به متوقف کردن حریف قدرتمند ازبکستانی شوند.  

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد