فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دایی: آن موضوع یک مساله برنامه‌ریزی شده بود،شاهد دارم!

 

فوتبال روز: سرمربی پرسپولیس گفت: 10 صبح نامه محرمانه از یک نهاد خیلی بزرگ روی یکی از سایت‌ها رفت و پیامک زدند که دایی دیگر سرمربی نیست،‌ همان زمان بود که فاتحه فوتبال خوانده شد.

 

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه حتی فیلم آن روز در یکی از سایت‌های اینترنتی گذاشته شده بود، گفت: من کاری به این مسائل ندارم و فقط از خودم دفاع می‌کنم. شخصیت اجتماعی من اجازه نمی‌دهد که برخی کارها را انجام دهم؛ اما مطمئنم که اگر دماغ این افراد را هم بگیرم نفس‌شان هم در نمی‌آید. مطمئن باشید که این سوال‌های شما هیچ جوابی ندارد. در این مملکت آنقدر از این اتفاقات می‌افتد که هیچ کس نمی‌تواند در مورد آنها پاسخگو باشد و خیلی اتفاقات هستند که نادرست هستند و در مسیر درستی پیش نمی‌روند. من فقط می‌توانم از خودم دفاع کنم و جایگاه خودم را حفظ کنم و همچنین کار خودم را به درستی انجام دهم. مطمئن باشید مسائل بیرونی باشگاه ربطی به من ندارد. من جلوی خیلی از مسائل ایستاده‌ام و می‌ایستم. باشگاه هم مختار است که هر وقت خواست من را کنار بگذارد؛ اما تا روزی که هیچ مشکلی، کار فنی من را تهدید نکند، ضمن اینکه کسی نمی‌تواند در بحث فنی در کار من دخالت کند.  

 

 علی دایی در نصاحبه طولانی مطبوعاتی امروز حرفهای تازه ای به زبان آورد و اخراجش از تیم ملی را برنامه ریزی شده خواند. 

به نقل از ایسنا  خبرنگاری از دایی پرسید، پس از آنکه آن لیدر با شما درگیر شد و آن مسائل پیش آمد به نظر می‌رسد که دیگر حرمت‌ها شکسته شده و همه به راحتی به بزرگان فوتبال حمله می‌کنند. به همین خاطر بود که در بازی قبل نادر احمدی با شما درگیر شد، آیا این موضوع را قبول دارید، که سرمربی پرسپولیس در پاسخ گفت: خیر، من این موضوع را قبول ندارم، بحث آن لیدر با نادر احمدی فرق می‌کند. من قبل از این هم گفتم که احمدی به من توهینی نکرد، اگر اینگونه باشد که دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. 

کجای دنیا لیدر دارند؟

دایی با اشاره به لیدرها افزود: اصلا شما در دنیا یک کشور را به من نشان دهید که لیدر داشته باشد. این چیزهای من‌درآوردی است که خودمان در ایران به وجود آورده‌ایم. البته من گفته‌ام که در میان لیدرها بسیاری از افراد خوب پیدا می‌شوند که تنها به عشق تیم‌شان کار می‌کنند؛ اما پنج، شش نفر هم از بین آنها هستند که از این قبیل کارها انجام می‌دهند. البته اینگونه آدم‌ها در قشر ما مربیان هم هستند و حتی در میان شما خبرنگاران هم دیده می‌شود. به هر حال آدم خوب و بد در هر جایی وجود دارد. 

آن روز که اخراج شدم

سرمربی پرسپولیس با اشاره به اتفاقات بازی ایران و عربستان در مقدماتی جام جهانی 2010 که به اخراج علی دایی منجر شد، گفت: پیش از این هم گفته‌ام که ما همگی میهمان پرسپولیس هستیم و صاحبان اصلی این تیم مردم هستند. یک روزی آمده‌ایم و یک روزی هم می‌رویم، اما متاسفانه برخی از این آقایان خودشان را صاحب پرسپولیس می‌دانند. روزی که با عربستان بازی داشتیم، خیلی از همین لیدرها که من قبل از بازی هم می‌دانستم چه کارهایی می‌خواهند انجام دهند، به مردم خط می‌دادند و مردم هم تحت تاثیر آنها شعارهایی را سر دادند؛ اما همه می‌دانستند که این اتفاقات از کجا نشات می‌گیرد. من دو ساعت بعد از آن بازی دیگر در تیم ملی نبودم، اما ساعت 10 صبح روز پس از بازی یکی از خبرگزاری‌ها از یک نهاد خیلی مهم خبری را منتشر کرده بود که بسیار جای تاسف داشت. نهادی که اصلا ربطی به فوتبال نداشت. مطمئن باشید از آن موقع فاتحه این فوتبال خوانده شد.

سرمربی پرسپولیس افزود: من کاری ندارم که چه کسی اعلامیه خوانده بود یا هر کار دیگری کرده بود، من پس از بازی ایران و عربستان فقط از مردم عذرخواهی کردم، چرا که بحث مردم متفاوت است. الان هم تنها مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است که می‌تواند هر زمان که بخواهد من را کنار بگذارد، چرا که من فقط با او قرارداد دارم، اما لیدرها که نمی‌توانند برای من تعیین و تکلیف کنند؛ من که با آنها قراردادی نبستم. متاسفانه چهار پنج نفر که، ببخشید سواد هم ندارند و نمی‌توانند یک کاغذ بنویسند، آمدند در آن بازی اعلامیه دادند، مطمئن باشید که من این چیزها را می‌فهم؛ اما می‌مانم و با قدرت به کار خودم ادامه می‌دهم.

علی دایی که به نظر می‌رسد خاطرات تلخ پس از بازی ایران و عربستان دوباره برایش زنده شده، گفت: نه تنها این مسائل، بلکه خیلی اتفاقات دیگر در مملکت ما می‌افتد که نه من و نه شما نمی‌توانیم در مورد آنها صحبت کنیم. آن موضوع یک مساله برنامه‌ریزی شده بود و حتی می‌دانستم که آن برنامه تا کجا ریخته شده بود، شاهد هم دارم و او را به دادگاه می‌آورم تا شهادت دهد 

چرا با لیدرها مصاحبه می کنید؟

دایی درباره این موضوع که باشگاه پرسپولیس در مورد این مساله هیچ موضعی نگرفته‌، گفت: من اصلا کاری به باشگاه پرسپولیس ندارم و کار خودم را انجام می‌دهم؛ اما خود روزنامه‌ها هم مصاحبه‌های این افراد را چاپ می‌کردند و به نوعی به آنها اعتبار می‌دادند. اصلا من نمی‌فهم چرا چنین افرادی باید در روزنامه‌ها باشند، نمی‌خواهم در مورد فردی که هم عقبه‌اش معلوم است و هم آینده‌اش مشخص است، صحبت کنم؛ اما روزنامه‌ها او را بزرگ کردند.

دایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این روزها فشار روی برنامه 90 زیاد دارد، نظر شما در مورد این برنامه چیست، گفت: برنامه 90 یکی از بهترین برنامه‌های ورزشی کشور ماست که خیلی از حقایق فوتبال ما را نشان می‌دهد. شاید بعضی مواقع مسائلی داشته باشد، اما خیلی از مسائل را بازگو می‌کند که درد فوتبال ماست و باید از آنها تشکر کرد. باید از دست‌اندرکاران این برنامه تشکر کرد. درست است که خود من بعضی وقت‌ها از این برنامه ناراحت می‌شدم، اما برنامه 90 خیلی از موضوعات فوتبال ما را نشان می‌دهد هر چند شرایط مملکت ما اجازه نمی‌دهد که خیلی از مسائل را بازگو کنیم. 

زنگ بزنم مسی بیاید؟

وی در پایان نشست خبری خود در پاسخ به این سوال که اگر در بازی مقابل الوحده هم چند مهاجم اصلی خود را اختیار نداشته باشید، با شوخی گفت: خودم لخت می‌شوم و به زمین می‌روم! مطمئن باشید که کل بضاعت پرسپولیس همین است و من کار دیگری نمی‌توانم انجام دهم می‌خواهید که زنگ بزنم مسی را استخدام کنند؟ 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد