فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کریس رونالدو: عوض کردن کهنه بچه کار هیجان انگیزی نیست

 

فوتبال روز:کریس رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید، از مسئولیت پدرانه اش لذت می برد اما معتقذد است چیز هیجان انگیزی در عوض کردن کهنه بچه وجود ندارد.

 

ستاره پرتغالی تابستان گذشته اعلام کرد که صاحب فرزند شده اما از معرفی مادر بچه خودداری کرد. رونالدو در حال حاضر به تنهایی پسرش را بزرگ می کند و اعلام کرد که از این کار لذت می برد.

او در گفتگو با رئال مادرید تی وی گفت:" من پدر خوبی هستم. همچنان در حال یادگیری ام. نمی توانم در یک کلمه احساس پدر بودن را بیان کرد. اینکه صبح از خواب بیدار شوید و فردی از پوست و خون خودتان را در کنارتان ببینید، فوق العاده است. من لحظات ویژه ای را در زندگی ام سپری می کنم. من 9 ماه است که پدر هستم و هر روز با چیز جدیدی سورپرایز می شوم: یک لبخند، یک نگاه، یک ژست.... فوق العاده است.

نمی توانم دروغ بگویم، دوست دارم او راه من را ادامه بدهد اما هرچه خدا بخواهد همان می شود."

او همچنین در مورد عوض کردن کهنه فرزندش گفت:" باید اعتراف کنم کار هیجان انگیزی نیست." 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد