فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

استقلال 1 پاختاکور 2 / استقلال به مظلومی باخت

 

فوتبال روز:شانس تیم فوتبال استقلال با شکست مقابل پاختاکور برای صعود به دور بعد مسابقات کمرنگ شد.

  

استقلال 1 پاختاکور 2

ورزشگاه پاختاکور شهر تاشکند

تماشاگر : دو هزار نفر

گل ها : آندریف (29 ) ( کریمتس 88 )برای پاختاکور و آرش برهانی ( 44 ) برای استقلال

داور : یوییچی نیشیمورا

اخراج : حنیف عمران زاده ( 86 )

اخطار : ایگور کریمتس ( 13 ) ، سوینوف ( 67 ) ، حنیف عمران زاده (  64 و 86 ) ، آرش برهانی ( 70 )  

 

استقلال تهران : محمد محمدی، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، حنیف عمران‌زاده، جواد شیرزاد، کیانوش رحمتی، فرزاد آشوبی، مجتبی جباری، هوار ملا محمّد ( هادی شکوری 88 ) ، فرهاد مجیدی ( سید مهدی سید صالحی 80 ) و آرش برهانی ( امساعیل شریفات 85 ) 

سرمربی : پرویز مظلومی 

 

پاختاکور ازبکستان : ریبکین ، کریمف ، کریمتس ، تولایف ، عزیزف ( صنعت شیخوف 71 ) ، سوینوف ، ساویچ ( خولمودوروف 90 ) ، کوزاک ، آندریف ، ماخارادزه ، تاجیف

سرمربی : روشن حیدرف 

 

شرح بازی :

اولین بازی دور برگشت دو تیم در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا در حالی آغاز شد که دو تیم برای صعود از گروه خود به سه امتیاز دیدار ، نیازی مبرم داشتند . بازی با هجوم یاران حیدرف آغاز شد که کرنرها و ارسال های یاران میزبان حکایت از برترین این تیم در دقایق ابتدایی بازی داشت ولی این روند دیری نپایید و از دقیقه ی پنجم ، بازی به تعادل گرایید و استقلال از دقیقه ی دهم توانست بازی را در اختیار بگیرد . استقلال روی ارسال های از سمت راست و ضربات سر امیرحسین صادقی در دقیقه ی شانزدهم و حنیف عمران زاده در دقیقه بیستم می توانست از میزبان پیش بیفتد که در هر دو موقعیت ، درخشش دروازه بان جوان ازبک ( که جانشین جورائف پر اشتباه دیدار رفت شده بود ) مانع از این مهم شد .

بازی با برتری محسوس استقلال دنبال می شد که گل دقیقه ی ی بیست و نهم ازبک ها بر خلاف جریان بازی به ثمر رسید و سبب یورش های بیشتر یاران مظلومی شد . آفسایدگیری یاران پاختاکور نکته ی قابل توجه بازی این تیم بود که در چند موقعیت مشکوک به نظر می رسید . بازی برتر استقلال در نهایت نتیجه داد و این تیم توانست در آخرین دقیقه از نیمه ی نخست ، گل مساوی را به ثمر برساند و با تساوی به رختکن رود .

در دقایق ابتدایی نیمه ی دوم ، بازی در میانه ی میدان دنبال می شد که پاس بی نظیر مجتبی جباری هشت دقیقه پس از آغاز نیمه به برهانی رسید و دریبل دروازه بان حریف را به دنبال داشت ولی ضربه ی وی توسط مدافعان زرد و مشکی پوش دور شد و در بازگشت فرهاد مجیدی هم نتوانست گل دوم را به ثمر برساند . پس از این موقعیت ، برتری نسبی آبی پوشان در میانه ی میدان ادامه یافت ولی اشتباه حنیف عمران زاده در دفع توپ چیزی نمانده بود که سبب عقب افتادن استقلال در دقیقه ی شصتم مسابقه شود که واکنش زیبای محمّدی مانع از این امر شد . در ادامه  استقلال برتری خود را با میدان داری جباری و پاس های در عمق دقیقش ، حفظ نمود ولی کم دقتی مهاجمان این تیم و درخشش ریبکین مانع از ثبت گل دوم نماینده ی ایران شد . در حالی که تعویض یاران هجومی استقلال ، نیازی محسوس بود ، پرویز مظلومی خیلی دیر دست به این اقدام زد تا استقلال در روزی که استحقاق باخت را نداشت ، در نهایت بازی مهم امروز را بازنده لقب بگیرد . 

 

گل ها :

1-0               پاختاکور : ارسال از سمت راست ازبک ها در هجده قم به آندریف رسید که ضربه ی نخست وی به پژمان منتظری برخورد نمود که در برگشت مجددا ضربه ای راهی دروازه ی محمدی نمود که در میان غفلت وی ، توپ با اصابت به دیرک استقلال راهی دروازه ی این تیم شد .

1-1               : هوار ملامحمّد پاسی مناسب برای جواد شیرزاد فرستاد که ارسال این مدافع استقلال از سمت چپ با اشاره ای از سوی آرش برهانی توامان گشت تا گل تساوی استقلال به ثمر برسد .

2-1 پاختاکور : خطای عمران زاده در سمت راست دفاعی استقلال علاوه بر اخراجش ، ضربه ی آزادی را برای حریف مهیا نمود تا با ارسال به عمق دفاع این تیم و گل کریمتس ، استقلال بازنده ی دیدار لقب بگیرد .

 

نکته:تیم استقلال به عدم بازی خوانی مربیش پرویز مظلومی باخت در حالی که تیم پاختاکور آن صلابت سالهای قبل را نداشت هر مربی جای مظلومی بود با تعویضهای بهتر و بازیخوانی میتوانست استقلال را صاحب سه امتیاز بازی کند.به نظر میرسد پرویز مظلومی حرفی برای گفتن در عرصه بین المللی ندارد و استقلال هر چه زودتر باید فکری به حال این موضوع کند. 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد