فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نتایج کامل روز اول هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا

 

فوتبال روز: روز اول هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا با یک شکست و یک پیروزی برای نمایندگان ایران آغاز شد و ذوب‌آهن در آستانه صعود قرار گرفت.

 

در هفته اول از دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته استقلال تهران در تاشکند برابر پاختاکور ازبکستان قرار گرفت و در حالی که 3 هزار تماشاگر این مسابقه را تماشا می‌کردند بازی را به حریف خود واگذار کرد.

استقلالی‌ها در این مسابقه با نتیجه 2 بر یک بازی را به نماینده ازبکستان واگذار کردند تا امیدهای خود را برای صعود به دور دوم مسابقات کم رنگ شده ببینند و از طرفی امید نماینده ازبکستان را برای ادامه راه زنده نگه دارند.

گل پاختاکور را در دقیقه 27 استانیسلاو آندریف با استفاده از ز غفلت مدافعان استقلال به ثمر رساند و آرش برهانی در دقیقه 1+45، کار را به تساوی رساند تا آبی‌پوشان با نتیجه تساوی به رختکن بروند. در نیمه دوم هم پس از اخراج حنیف عمران‌زاده ازبک‌ها از روی یک ضربه ایستگاهی و با ضربه سر ایگور کریمتس در دقیقه 87 به گل دوم رسیدند.

با توجه به دیگر دیدار برگزار شده در این گروه بین تیم‌های النصر عربستان و السد قطر که با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید آبی‌پوشان استقلال همچنان امیدوار به صعود از این گروه هستند، اما پرویز مظلومی و شاگردانش به خوبی به این نکته واقف هستند که باید در دیدار برابر نماینده‌های عربستان و قطر به پیروزی برسند تا بدون هیچ حرف و حدیثی به دور بعد صعود کنند.
در دیدار تیم‌های النصر عربستان و السد قطر هم که شب گذشته برگزار شد ابتدا نماینده قطر با گلزنی مجید صدیق در دقیقه 37 از میزبان خود جلو افتاد، اما نماینده عربستان با اشتباه کیتا بازیکن السد در دقیقه 74 به ‌گل تساوی رسید.

با توجه به نتایج کسب شده توسط تیم‌های حاضر در این گروه تا پایان هفته چهارم کمی کار پیچیده شده و می‌توان گفت که تمام تیم‌ها شانس حضور در مرحله بعد را دارند، اما شاید کار استقلال با توجه به اینکه باید 2 دیدار سخت خانگی و خارج از خانه را با تیم‌های بالاتر از خود در جدول رده‌بندی انجام دهد کمی‌مشکل‌تر به نظر برسد.

استقلال هفته بعد در خانه میزبان النصر عربستان است که در صورت پیروزی در این دیدار امیدش برای حضور در مرحله حذفی زیاد خواهد شد. آبی‌پوشان در هفته پایانی هم باید در قطر به مصاف السد صدرنشین بروند. تیمی که کمتر کسی، با توجه به صعودش از مرحله‌ پلی‌آف، شانسی برای موفقیتش در این گروه قائل بود، اما هم اکنون در صدر جدول گروه دوم قرار دارد.

*جدول رده‌بندی گروه دوم:
1- السد قطر، 4 بازی، 8 امتیاز
2- النصر عربستان، 4 بازی، 5 امتیاز
3- استقلال ایران، 4 بازی، 4 امتیاز
4- پاختاکور ازبکستان، 4 بازی، 4 امتیاز

* ذوب‌آهن یک گام تا صعود
ذوب‌آهن دیگر نماینده ایران شب گذشته با یک گل برابر الریان قطر به برتری رسید.
ذوب‌آهنی‌ها که از 3 بازی گذشته خود 7 امتیاز کسب کرده بودند در این مسابقه در دقیقه 21 توسط اسماعیل فرهادی به گل دست یافتند و توانستند 3 امتیاز خانگی این دیدار را از آنِ خود کنند و در آستانه صعود قرار گیرند.

دیگر مسابقه این گروه با دیدار تیم‌های الامارات و الشباب عربستان حریفان ذوب‌‌آهن ایران پیگیری شد که نماینده امارات با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید و با کسب 6 امتیاز به رده دوم این گروه صعود کرد تا امیدوار به صعود از این گروه شود.
گل‌های این دیدار را بوگه‌چو در دقایق 27 و 41 برای الامارات و عبدالعزیز بن‌ساران در دقیقه 45 برای الشباب عربستان به ثمر رساندند.
در این دیدار زننده گل الشباب بن‌ساران در دقیقه 74 با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد و مصطفی در دقیقه 78 از الامارات با کارت قرمز داور مواجه شد.

با توجه به این نتایج و با نگاهی گذرا به جدول این گروه مشخص است که صعود ذوب آهن به مرحله بعد با توجه به اختلافی که با رقبا ایجاد کرده، تقریبا قطعی به نظر می‌رسد و با کسب 2 مساوی از 2 دیدار باقیمانده حتی می‌تواند به عنوان تیم نخست گروه خود راهی مرحله حذفی شود.
ذوب آهن در 2 دیدار باقیمانده خود ابتدا باید در امارات با الامارات دیدار کند و در آخرین هفته هم در فولادشهر میزبان الشباب عربستان است.

*جدول رده‌بندی:
1- ذوب‌آهن، 4 بازی، 10 امتیاز
2- الامارات، 4 بازی، 6 امتیاز
3- الشباب، 4 بازی، 5 امتیاز
4- الریان، 4 بازی، یک امتیاز

روز نخست هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق نیز با برگزاری 4 دیدار از گروه‌های ششم و هشتم این رقابت‌ها آغاز شد.

در گروه ششم 2 دیدار برگزار شد که سئول کره‌جنوبی در ورزشگاه خانگی خود میزبان ناگویا گرامپوس ژاپن بود که در پایان موفق شد با نتیجه 2 بر صفر به‌پیروزی دست یابد.
گل‌های این دیدار را کانازاکی در دقیقه 27 و ناگای در دقیقه 41 به‌ثمر رساندند.
در دیگر دیدار این گروه تیم‌های العین امارات و هانگ‌ژو لوچنگ چین به مصاف هم رفتند که در پایان نماینده امارات با یک گل به پیروزی رسید.
تک گل این بازی را عمر عبدالرحمان در دقیقه 60 به‌ثمر رساند. العین با وجود این برد همچنان قعرنشین باقی ماند.

*جدول رده‌بندی:
1- ناگویا گرامپوس، 4 بازی، 7 امتیاز، تفاضل 4+
2- سئول، 4 بازی، 7 امتیاز، تفاضل 2+
3- هانگژو لوچنگ، 4 بازی، 4 امتیاز، تفاضل 2-
4- العین امارات، 4 بازی، 4 امتیاز، تفاضل 4-

از گروه هشتم نیز ابتدا تیم‌های کاشیما آنتلرز ژاپن و سوون سامسونگ کره‌جنوبی برابر هم به میدان رفتند که در نهایت این مسابقه با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.
لی در دقیقه 48 سوون سامسونگ را از حریف خود پیش انداخت، اما 6 دقیقه بعد و در دقیقه 54 آلکس حساب کار را یک بر یک کرد، تا 2 تیم به کسب یک امتیاز رضایت دهند.
در دیگر دیدار این گروه تیم‌های شانگ‌های چین و سیدنی استرالیا به دیدار هم رفتند که این مسابقه در پایان با برتری نماینده استرالیا با نتیجه 3 بر 2 همراه شد.
گل‌های این دیدار را جیانگ جیاجون در دقیقه 9، موسیالیک در دقیقه 53 گل‌به‌خودی برای شانگ‌های و برونو کازارین در دقایق 45 و 59 و بریدج در دقیقه 90 برای سیدنی به‌ثمر رساندند.

*جدول رده‌بندی:
1- سوان بلووینگز، 4 بازی، 6 امتیاز، تفاضل 4+
2- کاشیما آنتلرز، 4 بازی، 6 امتیاز، تفاضل 3+
3- سیدنی، 4 بازی، 5 امتیاز
4- شانگ‌های شنهوا، 4 بازی، 2 امتیاز 
 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد