فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پرسپولیس هرروز بدتر از دیروز

 

فوتبال روز:آرزوی هواداران پرسپولیس برای دیدن یک بازی زیبا و تاکتیکی و بردن با اقتدار در یک بازی به آرزوی محالی در این فصل تبدیل شده است.

 

پرسپولیس زیبا بازی نمیکند و به حق شکست میخورد .
 شاید زمانی که دایی تیم را برای شروع لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا میبست فکر وضعیت امروز این تیم را نمیکرد که در مقابل دیده گان هواداران خود در استادیوم آزادی در بازی حساس مقابل تیم بنیادکار شکست سنگینی را تجربه کند تا شرایطش برای صعود به مرحله ی بعد آن هم به عنوان تیم دوم نیز به اما و اگر کشیده شود. پرسپولیس لیگ را که مدت هاست از دست داده است و تنها امید هواداران به موفقیت این تیم در جام حذفی و لیگ قهرمانان بود که یک چراغ دیگر برای دایی سوخت تا تنها چراغ جام حذفی در برابر تیم قدرتمند سپاهان روشن باشد! در پایان دیدار بنیادکار و پرسپولیس هواداران پرسپولیس طبق معمول بازی های این فصل پرسپولیس که با شکست همراه شده ، دو دسته شدند و به شعار علیه علی دایی و حبیب کاشانی و بازیکنان این تیم پرداختند. تماشاگران رو به روی جایگاه کریم باقری و شیث رضایی را تشویق می‌کردند و شعارهایی علیه بازیکنان و علی دایی سر می‌دادند. اما تماشاگران طرف دیگر استادیوم نیز علی دایی را تشویق می‌کردند.
 باید دید حبیب کاشانی و به خصوص علی دایی که قبل از شروع لیگ قول موفقیت در لیگ قهرمانان را داده بودند به چه نتیجه ای خواهند رسید. 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد