فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

سپاهان با تساوی برابر الهلال به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد

فوتبال روز:تیم فوتبال سپاهان اصفهان با تساوی یک بر یک برابر الهلال عربستان به جمع شانزده تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.

 

دیدار دو تیم سپاهان ایران و الهلال عربستان از ساعت 20 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان و در حضور بیش از 9 هزار تماشاگر برگزار شد.
عبدالله الدوری در دقیقه 46 برای الهلال گلزنی کرد و محرم نوید‌کیا در دقیقه 56 گل سپاهان را به ثمر رساند.
تان های از چین داور مسابقه به احمد الفریدی از الهلال کارت زرد نشان داد.

با این تساوی سپاهان و الهلال هر دو 10 امتیازی شدند و سپاهان با تفاضل گل بهتر همچنان در صدر قرار گرفت و با توجه به اینکه بازی رودرو ملاک است این تیم در صورت پیروزی الغرافه قطر نیز باز هم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهد کرد.
الهلال در جایگاه دوم قرار گرفت و در روز چهارشنبه در آخرین بازی مرحله گروهی سپاهان میهمان الجزیره امارات است و الهلال در ریاض میزبان الغرافه قطر است. نتیجه آن دو دیدار تیم صدرنشین گروه اول را تعیین می‌کند. تیم صدرنشین در مرحله حذفی میزبان است. 

سپاهان:
مهدی رحمتی، خسرو حیدری، محرم نوید‌کیا، هادی عقیلی، سید جلال حسینی، مهدی کریمیان( از دقیقه 62 حسین پاپی)، امید ابراهیمی، احسان حاج صفی، جان واریو، ابراهیم توره و رضا عنایتی( از دقیقه 70 مهدی جعفرپور) 

مربی:امیر قلعه نویی 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد