فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مظفری‌زاده داور بازی حساس سپاهان – پرسپولیس

 

فوتبال روز: سعید مظفری‌زاده داور بین‌المللی فوتبال ایران دیدار حساس تیم‌های سپاهان – پرسپولیس را از هفته ماقبل این رقابت‌ها قضاوت خواهد کرد.

 

 مظفری‌زاده که چندین بار سابقه قضاوت دیدارهای این دو تیم را دارد، یکی از جنجالی‌ترین دیدارهای سپاهان – پرسپولیس را هم در کارنامه قضاوت خود دارد. دیدار فینال لیگ هفتم که تا دقیقه با نتیجه یک بر یک مساوی در حال اتمام بود و با این نتیجه زردپوشان اصفهانی قهرمانی را جشن می‌گرفتند، اما با اعلام 7 دقیقه وقت اضافه از سوی مظفری‌زاده، این دیدار با گل دقایق پایانی سپهر حیدری به سود پرسپولیس به پایان رسید و این تیم جشن قهرمانی را در حضور تماشاگرانش برگزار کرد.
این بازی همچنان از حساسیت خاصی برخوردار است و سپاهان برای قطعی کردن قهرمانی نیازمند کسب حداقل یک امتیاز از این مسابقه دشوار است. و پرسپولیس هم فقط برای حضور در رده‌های بالاتر تلاش می‌کند تا سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیای فصل بعد را کسب نماید.پرسپولیسی‌ها البته برای تسلی دل هواداران پرتعداد خود، نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی دارند، ضمن اینکه سهمیه آسیایی آنها با توقف در این مسابقه به خطر خواهد افتاد. به همه این انگیزه‌ها کری شدید بین دایی و امیر قلعه‌نویی را اضافه کنید.
آیا سعید مظفری‌زاده که سپاهانی‌ها خاطره خوبی از او ندارند، این‌بار بانی جشن قهرمانی دیگری خواهد شد؟ 

 

 

 

 

استفاده از خبرهای سایت  فقط با ذکر منبع  "فوتبال روز"  مجاز است.      

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد