فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پروین، مهاجرانی، عابدزاده و هدایتی بر بالین حجازی

 

فوتبال روز:برخی از بزرگان فوتبال ایران صبح امروز به عیادت ناصر حجازی رفتند.

 

یکی از افرادی که به عیادت حجازی رفت، علی پروین بود اما به دلیل ازدحام هواداران و شرایط موجود نتوانست بر بالین وی حاضر شود و مقابل در بیمارستان دقایقی حضور داشت.
پروین مقابل بیمارستان مقابل هواداران پرشور و عاشق ناصر حجازی ایستاد و برای سلامتی او دعا کرد و البته اشک هم ریخت.

پروین در این باره  گفت: به خدا نمی‌توانم ناصرخان را روی تخت بیمارستان ببینم، هیچ حرفی هم نمی‌توانم بزنم و فقط برای سلامتی او دعا می‌کنم. شاید دیگر مثل حجازی در فوتبال ما تکرار نشود.

همچنین صبح امروز‌ احمدرضا عابدزاده و حسین هدایتی به عیادت ناصر حجازی رفتند و با اجازه پزشکان موفق شدند دقایقی اسطوره فوتبال ایران را روی تخت بیمارستان ببینند. عابدزاده پس از دیدن حجازی روی تخت بیمارستان بر بالین وی گریست.
حشمت مهاجرانی نیز صبح امروز به عیادت حجازی رفت. 
 

 اشخاصی مثل میلاد میداودی، سعید مراغه چیان، شاهرخ بیانی، رضا رجبی و دکتر نوروزی نیز در بیمارستان و طبقه ای که حجازی در آن بستری بود، حاضر شدند.

در این بین همسر ناصر حجازی که به شدت ناراحت بود در جمع خبرنگاران گفت: در این چند روز دوستان زیادی از ناصر در بیمارستان حضور پیدا کرده اند اما از طرف فدراسیون کسی نیامده است. خود ناصر توقع داشت چون 40 سال برای این فوتبال زحمت کشیده، از طرف فدراسیون کسی می آمد.
وی در پایان گفت: برای سلامتی او دعا کنید.

 

 

 

 حقیقی: تحمل ندارم حجازی را روی تخت بیمارستان ببینم

 

 علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس بعدازظهر امروز به بیمارستان کسری رفت.
وی در این باره  گفت: ناصر حجازی الگوی من است و ارادت خاصی به ایشان دارم. خیلی ‌وقت‌ها نصیحت‌های حجازی را برای ارتقای موفقیت‌هایم به کار می‌گرفتم. من رابطه خوبی با ناصرخان دارم و از خدای بزرگ می‌خواهم که سلامتی او را ببینم.
حقیقی ادامه داد: علاقه خاصی به حجازی دارم و به دلیل اینکه تحمل نداشتم این اسطوره بزرگ فوتبال را بر روی تخت بیمارستان ببینم دیرتر به دیدار وی آمدم. انشاءالله ناصرخان با دعای خیر مردم و لطف خدای بزرگ به آغوش خانواده خود بازگردد. 
 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد