فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

حمله فردوسی پور به سازمان ورزش و فدراسیون

 

فوتبال روز:عادل فردوسی پور هنگامیکه با ترابیان رئیس کمیته فوتسال فدراسیون ارتباط تلفنی برقرارکرد بی محابا رئیس سازمان ورزش ، کفاشیان ریاست فدراسیون و.... را بخاطر عدم نتیجه گیریهای تیمهای ملی فوتبال در تمامی رده ها به چالش کشاند .

 

بعد از پخش صحنه هایی از فوت اسطوره فراموش نشدنی فوتبال ایران . عادل با دعوت از حسین شمس سرمربی موفق تیم ملی فوتسال ایران و عدم قرارداد با وی در کسوت سرمربیگری تیم ملی فوتسال رئیس سازمان تربیت بدنی ؛ رئیس فدراسیون فوتبال ، و ... را به چالش کشاند و اظهار داشت در روز هایی که تمامی رده های فوتبال ایران با ناکامی های پی در پی  عجین شده بود . فوتسالیستهای ایرانی با اقتدار جور انان را کشیدند . واین به دور از انصاف است که سرمربی موفق ایرانی فوتسال را بخاطر احقاق حق وحقوقش بخواهند کنار بگذارند !!!! 

 

عادل فردوسی پور هنگامیکه با ترابیان رئیس کمیته فوتسال فدراسیون ارتباط تلفنی برقرارکرد بی محابا رئیس سازمان ورزش ، کفاشیان ریاست فدراسیون و.... را بخاطر عدم نتیجه گیریهای تیمهای ملی فوتبال در تمامی رده ها به چالش کشاند .

او زمانی که ترابیان روی خط آمد تا درباره اتفاقات به وجود آمده بین حسین شمس و فدراسیون فوتبال حرف بزند گفت:« فدراسیون هنوز هم بله قربان گو است.من به عنوان یک هوادار فوتبال باید بگویم که عجیب است که چرا قرارداد شمس تمدید نمی شود.نمی دانم چه اتفاقی افتاده،اما کفاشیان مشکلات را به گردن سعید لو انداخته که احتمال می دهم این بار سعیدلو نقشی در این موضوع نداشته است! 


اما آنچه مشخص است فدراسیون هنوز هم بله قربان گو است.یک روز می گویند قیمت بلیت کم شود،یک روز می گویند زیاد شود،یک روز پاس را می فرستند همدان و یک روز نفت را می برند اراک،آقایان پاس را که نابود کردید،حداقل این بار قرارداد شمس را تمدید کنید و بی خیال فوتسال شوید.در شرایطی که تمام تیم های فوتبال ما ناکام بوده اند،تنها تیم فوتسال ما است که نتایج مقتدرانه ای می گیرد.» 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد