فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

تیمهای صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

 

فوتبال روز:چهره 8 تیم پایانی صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.

 

در روز دوم رقابتهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز چهار تیم دیگر جواز حضور در جمع 8 تیم برتر آسیا را کسب کردند که با توجه به صعود دو تیم دیگر کره ای به مرحله یک چهارم نهایی کشور کره جنوبی با داشتن سه نماینده بیشترین سهمیه را در جمع 8 تیم برتر دارد و پس از کره ایران با داشتن دو سهمیه بیشترین سهمیه را در بین کشورهای آسیایی دارد.
 پس از کره و ایران، کشورهای ژاپن، عربستان سعودی و قطر هر یک با داشتن یک نماینده مشترکاً در رده سوم کشورهای تک سهمیه ای مرحله یک چهارم هستند. 
 تیمهای چونبوک موتورز، سئول و سامسونگ کره جنوبی، سپاهان و ذوب آهن ایران، سرزو اوزاکای ژاپن، السد قطر و الاتحاد عربستان تیمهای حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود و بایستی منتظر قرعه کشی این مسابقات باشند. نکته جالب توجه اینکه اصفهان تنها شهر آسیاست که دو نماینده در جمع 8 تیم برتر آسیا دارد.   

نتایج مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا:

سه‌شنبه 3 خرداد


تیانجین شنهوا

0

-

3

جونبوک موتورز      



سرزو اوزاکا

1

-

0

گامبا اوزاکا


 

بنیادکار

1

-

3

سپاهان



الهلال

1

-

3

الاتحاد


چهارشنبه 4 خرداد


کاشیما

0

-

3

اف سی سئول



ناگویا گرامپوس

0

-

2

سامسونگ



النصر

1

-

4

ذوب آهن



الشباب

0

-

1

السد


 
 

 

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد