فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

افن‌برگ: بارسا از سیاره دیگری آمده است!

 

فوتبال روز:کاپیتان اسبق بایرن‌مونیخ آلمان گفت: جنس فوتبال بارسا مربوط به سیاره زمین نیست.

 

اشتفان ‌افن‌برگ که شب گذشته به عنوان کارشناس در شبکه تلویزیونی اسکای حضور یافت و مصاف فینال لیگ قهرمانان اروپا میان منچستریونایتد انگلیس و بارسلونا اسپانیا را تحلیل کرد، اظهار داشت: تا جایی که به‌خاطر دارم هیچ‌گاه تیم برنده‌ای در این مسابقات به اندازه بارسلونا با این بازی که نشان داد، لایق کسب مقام اولی نبوده است، واقعا بازی که شاگردان گواردیولا ارائه می‌کنند در ذهن نمی‌گنجد.

این ستاره که خود در سال‌های 1990 تا 1992 و 1998 تا 2002 برای سرخ‌پوشان مونیخی‌ها بازی کرد، افزود: جنس فوتبال بارسا با بقیه رقبا متفاوت است. آنها گویی از سیاره دیگری می‌آیند و برابر تیم‌های جهان قرار می‌‌گیرند.
او ادامه داد: با این کیفیت بالا، تیم گواردیولا کاری کرد که منچستری‌ها در حسرت خلق یک موقعیت کاملا جدی باقی بمانند.
در دیدار شب گذشته پدرو 28، مسی 55 و ویا 70 برای بارسا گلزنی کردند و تک گل تیم منچستریونایتد نیز توسط وین رونی در دقیقه 35 به ثمر رسید تا کاتالان‌ها چهارمین عنوان قهرمانی خود را بدست آورند. 
 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد