فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

گواردیولا: مسی بهترین بازیکن تمام عمرم است

 

فوتبال روز: سرمربی بارسلونا گفت: بازی مقابل منچستر نشان داد لیونل مسی بهترین بازیکنی است که تاکنون دیده و تا آخر عمرم خواهم دید.

 

 به نقل از یوفا، پپ گواردیولا پس از برتری 3 بر یک برابر منچستریونایتد و قهرمانی در اروپا عنوان کرد: بسیار خوشحالم چنین بازیکنان ارزشمندی را در تیمم در اختیار دارم. ما از آنها خواستیم جدی و سخت کار کنند. لازم است همین جا از همه آنها تشکر کنم که در راه تحقق این خواسته کوشیدند. با این شرایط خیلی بهتر از بازی دو سال قبل در رم مقابل رقیب یونایتدی ظاهر شدیم. در بازی که در ویمبلی انجام دادیم، موقعیت‌‌های بسیار بیشتری نسبت به بازی دو فصل قبل داشتیم و از فوتبالی که برابر منچستر ارائه کردیم بسیار احساس غرور می‌کنم.

وی افزود: با اینکه ابتدای بازی یونایتدی‌ها برای ما دردسرهایی درست کردند اما گل اول را زدیم. فشار آنها طبیعی بود چون برابر حریفی صف‌آرایی می‌کردیم که همه ساله در رقابت‌های قهرمانی برنده می‌شود. با این حال سعی کردیم خیلی خوب مایکل کریک و رایان گیگز را کنترل کنیم. همین مساله بیان‌‌گر کیفیت بالای تیم ما است. در شرایطی که هر تیمی در بازی نهایی لیگ قهرمانان با مشکلاتی مواجه می‌شود، ما نسبت به بازی دو سال قبل مشکل کمتری داشتیم.

گواردیولا در مورد سرآلکس فرگوسن‌ اظهار داشت: درست است برنده بازی شدیم ولی باید عنوان کرد منچستریونایتد تیمی خارق‌العاده است. من همیشه تحت تاثیر کار اعجاب انگیز سرآلکس فرگوسن هستم. همین که او در چهار سال گذشته در فینال سه دوره همراه تیمش حضور داشته، بیان‌گر خیلی‌ از حقایق است. برای من رویارویی با او همیشه یک افتخار است.

این مربی در مورد بازیکنانش گفت: هرچند کارلوس پویول از سه ماه قبل با مصدومیتی بزرگ روبرو شد، ولی من گمان می‌کنم بازیکنی مثل اریک آبیدال که مجبور به جنگیدن با سرطان شده، بسیار سختی کشیده است. بازیکنان،‌ انسان هستند و ما باید همیشه این نکته را مد نظر داشته باشیم. چه ببریم و چه ببازیم، همیشه بحث انسانی قضیه باقی می‌ماند.

گواردیولا افزود: لیونل مسی بهترین بازیکنی است که تاکنون دیده‌‌ام و به احتمال فراوان بهترین بازیکنی خواهد بود که در تمام عمرم خواهم دید. ما بازیکنان خیلی خوبی داریم ولی باید اذعان کرد بدون مسی در شرایطی قرار نخواهیم گرفت که همیشه از حریف جلو بزنیم. مسی یکی است و بی‌نظیر هم خواهد ماند. 
 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد