فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

آتیلا حجازی: برای قدردانی از پرسپولیسی‌ها در ورزشگاه حاضر شدم

 

فوتبال روز:آتیلا حجازی گفت: برای اولین بار به تماشای بازی پرسپولیس آمدم تا از تماشاگران این تیم تشکر کنم.

 

آتیلا حجازی  در مورد دلیل حضورش در ورزشگاه آزادی در دیدار پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: تماشاگران پرسپولیس به پدرم محبت زیادی کردند و بدون هیچ چشم‎داشتی در مراسم پدرم شرکت کردند. آنها هم به منزل آمدند و هم به ورزشگاه آزادی و هم در بهشت زهرا حضور پرشوری داشتند. من امروز برای اولین بار آمده‌ام تا بازی تیم پرسپولیس را تماشا و از طرفداران این تیم به این شکل تشکر کنم که با من و خانواده‌ام همدردی کردند.
وی ادامه داد: همه مردم به خانواده ناصر حجازی لطف داشتند. باز هم از مردم تشکر می‌کنم که ما را تنها نگذاشتند. 
 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد