فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

برنامه کامل مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

 

فوتبال روز:قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز در کوالالامپور مالزی برگزار شد و طبق برنامه احتمال رویارویی سپاهان و ذوب‌آهن در مرحله نیمه‌نهایی وجود دارد.

 

قرعه کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز در کوالالامپور مالزی برگزار شد و 8 تیم حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند.
تیم‌های سئول، چونبوک موتورز و سوان بلووینگز از کره‌جنوبی، سپاهان و ذوب‌آهن از ایران، سرزو اوزاکا ژاپن، الاتحاد عربستان و السد قطر در این مرحله حضور داشتند که رقیبان خود را شناختند.

بر این اساس سپاهان ایران به مصاف السد خواهد رفت و ذوب‌آهن ایران نیز رودرروری سوان سامسونگ بلووینگز کره‌جنوبی قرار خواهد گرفت. سپاهان در بازی رفت میزبان و ذوب‌آهن میهمان خواهد بود. برنده این دو دیدار در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف هم خواهند رفت و بدین ترتیب احتمال رویارویی سپاهان و ذوب‌‌آهن در این مرحله وجود دارد.

برنامه کامل مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:  


*سرزو اوزاکا ژاپن - چونبوک موتورز کره‌جنوبی

*الاتحاد عربستان - سئول کره‌جنوبی

*سپاهان - السد قطر

*ذوب‌‌آهن - سوان سامسونگ بلووینگز کره‌جنوبی


بازی‌های یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.
هر 4 بازی رفت 23 شهریور ماه (14 سپتامبر) است و بازی‌های برگشت یک‌چهارم نهایی روزهای پنجم و ششم مهرماه (27 و 28 سپتامبر) برگزار خواهد شد.
بازی‌های نیمه‌نهایی در روزهای 27 مهر (19 اکتبر) و 4 آبان (26 اکتبر) خواهد بود و دیدار فینال در یکی از روزهای 13 یا 14 آبان (چهارم یا پنجم نوامبر) خواهد بود. 
 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد