فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کرار بالای سقف قرار داد با استقلال بست/800میلیون برای یک فصل

 

فوتبال روز:فتح‌الله‌زاده و باشگاه استقلال عزم خود را برای تیمی مدعی برای فصل بعد جزم کرده‌اند تا ناکامی‌های آسیا، لیگ و جام حذفی را جبران و فصلی با جام را به دست بیاورند.

 

در همین حال از مدیرعامل این باشگاه پس از حذف از جام‌حذفی شروع به مذاکره با بازیکنانی سرشناس و خوب لیگ کرده و در این بین با چند بازیکن به توافق رسیده و قراردادهای داخلی را هم با آنها به امضا رساند.

 در این بین جاسم کرار عراقی هافبک جنجالی باشگاه تراکتورسازی یکی از صیدهای مهم و به نوعی بمب فتح‌الله‌زاده در فصل نقل و انتقالات تا بدین‌جای کار است. کرار که یکی از هافبک‌های خوب این فصل لیگ و باشگاه تبریزی بود، حالا فصل آینده را در خط هافبک استقلال و کنار دوست صمیمی خود یعنی حوار ملامحمد سپری خواهد کرد.

یکی از نکات مهمی که در قرارداد کرار و باشگاه استقلال وجود دارد، رقم قرارداد این بازیکن است که فتح‌الله‌زاده درباره رقم قرارداد این بازیکن عراقی می‌گوید: «رقم قرارداد کرار طبق سقف قرارداد و قانون لیگ‌برتر است و ما بالای سقف قرارداد با این بازیکن قرارداد نبسته‌ایم.»

ولی این در حالی است که طبق افراد نزدیک به کرار و باشگاه استقلال، رقم قرارداد کرار با آبی‌پوشان را 700 تا 800 میلیون تومان عنوان کرده‌اند که فتح‌الله‌زاده به شدت این رقم قراداد را تکذیب می‌کند. 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد