فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

محمدرضا خلعتبری : بازیکن الغرافه ام

 

فوتبال روز:ستاره تکنیکی فوتبال ذوب اهن ، بعد از اتمام تمرینات تیم ملی در حالی که با خودروی شخصی اش عازم رامسر بود گفت :

 

تمرینات تیم ملی زیر نظر کارلوس کی روش به خوبی و خوشی تمام شد . و برای استراحت عازم رامسر هستم .

 محمد رضا خلعتبری پیرامون اموزه های فنی سرمربی تیم ملی گفت : ما در این چند روز در کمپ تیمهای ملی فقط تمرین کردیم و کی روش بهمراه دستیارانش فقط نظاره گر بودند تا بیشتر به مسائل روحی روانی و تکنیکی بازیکنان دعوت شده اشنا تر شوند . سرمربی پرتغالی تیم ملی با صحبتها و تذکر بعضی از نکات واقعا در تیم ملی می تواند برای فوتبال کشورمان مثمر ثمر واقع بشود . 

 

ستاره شماره 9 تیم ذوب اهن در ادامه حرفهایش ، پیرامون قراردادش با تیم الغرافه قطر گفت : به شکر خدا کارم با این تیم در مراحل پایانی است .  و دیگر مرا در الغرافه خواهید دید . بعد از استراحتم برای گرفتن تسویه حساب عازم اصفهان میشوم ، و از انجا نیز در تمرینات این تیم قطری حاضر میشوم .

خلعتبری تکنیکی: در ادامه با علم به اینکه با منصور ابراهیم زاده هیچگونه مشکلی ندارد تصریح کرد. ابراهیم زاده سرمربی با دانش و باشخصیتی است . او فنی ترین سرمربی فوتبال در ایران است . بخاطر مسائل و مشکلات مالی بوجود امده در تیم ذوب اهن برای احقاق طلبمان به باشگاه رفتم . که اقا منصور در  ان مقطع که با تیم النصر عربستان مسابقه داشتیم کمی ناراحت شد . من با منصور ابراهیم زاده هیچگونه مشکلی نداشته و ندارم برایش از صمیمی قلب ارزوی موفقیت میکنم .   

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد