فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

حاشیه دیدار پرسپولیس و ملوان

 

فوتبال روز:سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران تماشاگر ویژه فینال جام حذفی بود.

 

*علی پروین که امروز برای حمایت پرسپولیس به ورزشگاه آمده بین دو نیمه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قول داده بودم که بیایم و به ورزشگاه آمدم. حیف است پرسپولیس با این همه تماشاگر قهرمان نشود. نیمه اول پرسپولیس خوب بازی نکرد. گفته بودم ملوان تیم خوبی است. بازیکنان پرسپولیس باید در نیمه دوم با تمام توان بازی کنند. تماشاگران برای پرسپولیس گل کاشتند و چنین جمعیت زیادی به ورزشگاه آمد.

* احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان اسبق تیم ملی و پرسپولیس در جایگاه ویژه با علی پروین شوخی‌ می‌کرد.

* فرشاد پیوس گلزن دهه 60 پرسپولیس نیز در جایگاه حاضر شد.

* آرش کوشا مدیرعامل سایپا در ورزشگاه حضور پیدا کرد.

*هواداران ملوان که در جایگاه استقلالی‌ها در ورزشگاه آزادی حضور داشتند، پس از به ثمر رسیدن گل این تیم شعار "ملوان آسیایی " سر دادند. همچنین پس از این گل پرچم‌های آبی و سفید ملوانی‌ها در ورزشگاه به اهتزاز درآمد.
علی حسنی صفت دروازه‌بان ملوان نیز بارها از سوی هواداران تشویق شد.

* رضا عنایتی مهاجم سپاهان نیز در ورزشگاه حضور داشت.

* تعدادی از هواداران پرسپولیس که بلیت جایگاه VIP را در دست داشتند به علت نبود جا نتوانستند در محل‌های تعیین شده مستقر شوند و نسبت به این موضوع معترض بودند که چرا با وجود بلیت‌ فروشی جایی برای نشستن ندارند.

* پس از به ثمر رسیدن گل ملوان وحید هاشمیان کاپیتان پرسپولیس توپ را از درون دروازه خارج کرد و برای شروع مجدد بازی به وسط زمین منتقل کرد.

* در طبقه دوم ورزشگاه بنر بزرگی پهن شده بود که روی آن نوشته شده بود "پیشاپیش پنجمین قهرمانی پرسپولیس را در جام حذفی به پر طرفدارترین تیم آسیا تبریک می‌گوئیم. " البته تماشاگران پرسپولیس جلوی این بنر را گرفتند.

* در دقیقه 40 مسابقه حسین بادامکی در حالی که در شرایط خوبی قرار داشت پاس نوری به او ارسال نشد که اعتراض بادامکی را در برداشت.

* ابوالحسن جعفری در دقیقه 37 از ملوان با کارت قرمز مستقیم فغانی از زیمن مسابقه اخراج شد. پس از این اخراج کادر فنی ملوان یک تعویض زودهنگام را انجام داد و مهدی دغاغله، زننده تک گل نیمه اول را از زمین مسابقه خارج و پورغلامی به جای او وارد زمین شد.

* بلافاصله پس از پایان نیمه اول بازیکنان و کادر فنی ملوان به صورت دسته‌جمعی به سمت داور رفتند و نسبت به پنالتی که علیه این تیم اعلام شده بود اعتراض کردند. سعید سالارزاده در متن این اعتراضات قرار داشت.

* قبل از زدن ضربه پنالتی پرسپولیس توسط مازیار زارع هواداران این تیم یکصدا او را مازیار قایقران صدا زدند. پس از گل نشدن ضربه پنالتی مازیار زارع همه بازیکنان به سمت او آمدند و به وی دلداری دادند. حقیقی نیز بلافاصله پس از سوت پایان نیمه اول در تونلی که به سمت رختکن ختم می‌شد به زارع دلداری داد.

* اشپیتیم آرفی مهاجم پرسپولیس که روی نیمکت حضور داشت از سوی هواداران تشویق شد.

* غفور جهانی بازیکن اسبق تیم‌های ملی فوتبال و ملوان در ورزشگاه حضور داشت و این دیدار را از نزدیک تماشا کرد.

* گوینده ورزشگاه چندین بار درگذشت پدر کفاشیان را به رئیس فدراسیون فوتبال تسلیت گفت. 
 

 

*احمدرضا عابدزاده در دقیقه 14 بازی به ورزشگاه آمد و تشویق شد.  


*حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین نیز در ورزشگاه حاضر شد اما به جایگاه ویژه نرفت و در یکی از اتاقک‌ها نشست. هدایتی در جمع خبرنگاران در مورد دلیل حضورش در ورزشگاه گفت: برای حمایت از پرسپولیس و به عنوان یک هوادار به ورزشگاه آمده‌ام.
وی در مورد اینکه دوست دارد به هیات مدیره باشگاه بیاید یا نه گفت: مهم اکنون قهرمانی تیم است و همه بزرگان آمده‌اند تا کمک کنند تیم قهرمان شود و برای آینده هم آنهایی که تصمیم گیرنده هستند باید تکلیف باشگاه را مشخص کنند.

*تکنیسن‌های صدا و سیما در شروع بازی دوربین عنکبوتی را تعمیر کردند.

* فرهاد پورغلامی سرمربی تیم ملوان که به دلیل اخراج در دیدار با استقلال امروز از روی سکو بازی تیمش را نظاره کرد. وی با تلفن همراه با نیمکت ملوان در ارتباط بود و دستورات تاکتیکی را تلفنی به دستیارانش می‌رساند.

* پژمان نوری پیش از آغاز بازی با بازیکنان پرسپولیس برخورد گرمی داشت.

*کارلوس کی‌روش در ورزشگاه آزادی حاضر شد تا یکی از تماشاگران ویژه بازی فینال بین پرسپولیس و ملوان باشد.

*علی دایی وقتی علی پروین را در ورزشگاه دید برایش دست تکان داد تا به این ترتیب به او خوشامد بگوید.

* علیرضا حقیقی دروازه‌بان پرسپولیس با پیراهنی که بر روی آن نام ناصر حجازی حک شده به میدان آمد.

* مهرداد اولادی و پژمان نوری به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند.

* مازیار زراع برای نیمکت ملوان دسته گل برد.

* بهمن صالح‌نیا سرپرست باشگاه ملوان در جایگاه ویژه حضور داشت و با علی پروین برخورد گرمی داشت.

* در جایگاه ویژه برخی از تماشاگران با علی پروین عکس یادگاری گرفتند. 
 

*طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس بنر بزرگی در ورزشگاه نصب کرده بودند که بر روی آن نوشته شده بود "علی دایی از تو قهرمانی جام حذفی را می‌خواهیم. " عده‌ای از تماشاگران این بنر را برداشتند که وقتی با اعتراض تماشاگران مواجه شدند دوباره بنر نصب شد. 

* تماشاگران ملوان شعار "ملوان آسیایی " سر دادند.

* کریم انصاری‌فرد مهاجم سایپا و کاظم برجلو بازیکن سابق استیل‌آذین، از جمله تماشاگران ویژه این مسابقه هستند.تماشاگران پرسپولیس انصاری فرد را تشویق کردند.

* خواجه‌ نوری خواننده‌ای که ترانه پرسپولیس را خوانده امروز به صورت زنده در ورزشگاه برنامه اجرا کرد.

* تماشاگران پرسپولیس علیه پژمان نوری کاپیتان ملوان و بازیکن سابق پرسپولیس شعار دادند و او را بی‌تعصب خواندند اما مهرداد اولادی مهاجم ملوان را تشویق کردند.

* مازیار زارع بازیکن پرسپولیس دسته گلی به میان تماشاگران ملوان پرتاب کرد. 
 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد