فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

استیل‌آذین به سمنان منتقل شد/ آقای کواکبیان سلام‌علیکم!

 

فوتبال روز:ساعتی پیش در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام شد که باشگاه استیل‌آذین تهران به شهر سمنان منتقل شده است.

 

به نقل از سایت گل، سعید آذری مدیرعامل جدید استیل‌آذین، بعد از نشست با استاندار سمنان، نماینده مردم سمنان در مجلس و مدیرکل تربیت‌بدنی این استان اعلام کرد این باشگاه با کلیه تشکیلات به سمنان منتقل و از این به بعد تمرینات استیل‌آذین در این استان انجام می‌شود.

نکته عجیب این اتفاق، حضور کواکبیان نماینده مردم شهر سمنان در این انتقال است. کواکبیان که در برنامه نود در دو بخش تصویری و تلفنی به عنوان مخالف انتقال تیم‌ها به شهرهای دیگر صحبت کرد، حالا بعد از چند روز جلسه، این تیم را به مردم شهرش هدیه کرده است! 

 

نکته جالب اینکه کواکبیان یک روز بعد از برنامه نود، در روزنامه روزگار نیز در مخالفت با طرح انتقال تیم‌ها به شهرستان‌ها، مقاله‌ای نوشته بود... به جز کواکبیان، یوسف نژاد نماینده مردم ساری در مجلس که به عنوان مخالف با انتقال تیم‌ها به شهرستان کنار لطفی نماینده اراک قرار گرفته بود، خود دو سال پیش پیگیر شدید انتقال تیم راه‌آهن به ساری بود و در این راه مجادلات شدیدی با محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل راه‌آهن داشت. 

 

بعدالتحریر: از وینستون چرچیل نخست‌وزیر مشهور انگلیسی، نقل می‌کنند که وی از گورستانی می‌گذشت. روی یکی از قبرها نوشته بودند: «در این آرامگاه سیاستمداری صادق آرمیده است». که چرچیل در این‌باره می‌گوید: «برای اولین بار است که می‌بینم دو نفر را با هم در یک قبر گذاشته‌اند.»

بله، انتخابات مجلس نزدیک است. 

  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد