فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کاشانی: ماموریت من در پرسپولیس تمام شد / دایی باید بماند

  

فوتبال روز:سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران پس از اعلام خبر خداحافظی خود از این باشگاه؛ گفت: ماموریت من در باشگاه پرسپولیس تمام شد و برای مسوولان آینده باشگاه آرزو موفقیت می کنم.

 

حبیب کاشانی' در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: به دستور مسوولان سازمان تربیت بدنی قرار بود تنها 10 روز سرپرست باشگاه باشم، اما این مدت به دو سال به طول انجامید. زمان را در اختیار دیگران قرار می دهم تا مسوولیت باشگاه بزرگ پرسپولیس را در اختیار بگیرند و برای تمامی آنها آرزوی موفقیت می کنم.
کاشانی عنوان کرد: قهرمانی در جام حذفی را به 36 هزار شهید استان تهران تقدیم و به همه عزیزانی که تا اینجای کار تیم پرسپولیس را همراهی کردند، تبریک می‌گویم.برای هوادارانی که در این فصل با ما خندیدند و گریه کردند تبریک ویژه ای دارم و امیدوارم همواره شاد باشند.
 وی در پاسخ به این سوال که در رختکن با علی دایی آشتی کرده است؛ گفت: به هر حال من و ایشان باید حرف‌هایمان را می‌زدیم. دایی در فوتبال بزرگ شده است و باید در فوتبال باشد اما من یک معلم هستم و به سر کار خود می‌ روم.
کاشانی در مورد خداحافظی از پرسپولیس، گفت: بحث خداحافظی نیست چراکه این فرصت را به دیگر دوستان می‌‌دهم تا آنها فعالیت کنند.
 وی افزود: دایی و اعضای کادر فنی باید بمانند و طبیعی است من می بایست تا معرفی مسوول جدید باشگاه صبر کنم.
 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد