فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

سپاهان با علی دایی مذاکره کرد

 

فوتبال روز: باشگاه سپاهان مذاکره با علی دایی را آغاز کرد.

 

مسئولان باشگاه سپاهان به دنبال کمرنگ شدن احتمال حضور امیر قلعه نویی در این تیم برای ادامه همکاری مذاکرات با گزینه جدید خود را آغاز کردند.
گفته می شود روز گذشته غلامحسین حسینی، رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان با علی دایی که دو قهرمانی با پرسپولیس در جام حذفی را در کارنامه دارد، مذاکراتی انجام داده است.
به زودی نتیجه مذاکرات سپاهان با علی دایی مشخص می شود. 
 

 

دایی: از سپاهان پیشنهاد دارم اما فعلا صبر می‌کنم 

 

علی دایی در خصوص پیشنهاد باشگاه سپاهان به وی اظهار داشت: روز گذشته هم گفتم چند پیشنهاد خوب دارم. درباره حضورم در سپاهان صحبت‌هایی شده و پیشنهاد دارم اما هنوز به صورت جدی با آنها صحبت نکرده‌ام و فعلا صبر می‌کنم.
وی خاطرنشان کرد: از لطف مسئولان تیم خوب و بزرگ سپاهان سپاسگزارم. آنها همیشه به من لطف داشته‌اند اما باید مدتی صبر کنم. 
 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد