فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مهم‌ترین قسمت برنامه نود کدام لحظه بود؟

  

فوتبال روز:آخرین برنامه نود فصل در شرایطی به پایان رسید که عادل فردوسی‌پور یک بار دیگر تحسین همه بینندگان خود را برانگیخت. او با شجاعت در مرزهایی که اصولا برنامه‌های تلویزیونی ایران حرکتی در آن انجام نمی‌دهند گام بر می‌دارد و از نقد هیچ مسوولی ابا ندارد.

 

روز گذشته پخش صحنه‌های درگیری ماموران انتظامی با تماشاگران یکی از این کارهای کمیاب بود که توسط فردوسی‌پور و با حمایت مدیران شبکه انجام شد.

اما شاید یکی دیگر از جذاب‌ترین کارهای فردوسی‌پور در برنامه دیشب لحظه‌ای بود که کواکبیان نماینده مردم سمنان را که هفته گذشته تریبون مناسبی در اختیارش قرار گرفته بود، مقابل صراحت عادل و لحن گزنده او که به نوعی جبران خطای برنامه هفته گذشته بود، در صف متهمین انتقال تیم‌های تهرانی به شهرستان قرار گرفت. فردوسی‌پور همچنین با شجاعت وی و مسوولان استیل‌آذین را به سوءاستفاده از باورهای دینی مردم متهم کرد. همانطور که می‌دانید کواکبیان و هدایتی بعد از انتقال استیل‌آذین به سمنان، بین‌الحرمین بودن این شهر را از دلایل مهم این انتقال نامیده بودند.

فردوسی‌پور در پایان حرف‌هایش با کواکبیان را طوری تمام کرد که قشنگ عوض ماجراهای هفته گذشته در بیاید!


 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد