فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پیروزی شاگردان قطبی مقابل مونتدیو یاماگاتا و صعود به رده دهم

 

فوتبال روز:هفته دهم رقابت‌های لیگ باشگاهی ژاپن (جی‌لیگ) با پیروزی خانگی شاگردان قطبی مقابل مونتدیو یاماگاتا برگزار شد.

 

روز گذشته 9 دیدار به‌طور همزمان برگزار شد که در یکی از این بازی‌ها، شیمیز اس‌پالس که از حضور افشین قطبی سرمربی سابق تیم‌ملی ایران در راس کادر فنی خود بهره می‌برد در ورزشگاه خانگی خود میزبان مونتدیو یاماگاتا تیم رده هفدهمی جی‌لیگ بود که در پایان موفق شد با نتیجه 2 بر یک به برتری برسد.

گل‌های این دیدار را تاکاهارا در دقیقه 60 و بروسکوئه در دقیقه 90 از روی نقطه پنالتی برای شیمیزو به ثمر رساندند و تک گل مونتدیو نیز توسط اوکوبو از روی نقطه پنالتی در دقیقه 88 به ثمر رسید.

شیمیزو با این پیروزی سومین برد این فصل خود را کسب کرد و با 13 امتیاز و 2 پله صعود در مکان دهم قرار گرفت.

در دیگر دیدار مهم برگزار شده، کاشیوا ریسول صدرنشین پیکارها در ورزشگاه خانگی با شکست سنگین 3 بر صفر مقابل جوبیلیوایواتا تحقیر شد، اما همچنان با 22 امتیاز در رده اول باقی ماند.

*نتایج سایر دیدارها به شرح زیر است:
وگالتا سندای 2 - گامبا اوزاکا یک
سرزو اوزاکا صفر - یوکوهاما یک
ناگویا 4 - آلبرکس صفر
ویسل کوب صفر - آویسپا صفر
هیروشیما صفر - اوراروا صفر
اما آردیجا صفر - کاوازاکی 5
کاشیما صفر - ونفورت کوفو یک 
 

 قطبی: بازی جالبی بود، خوشحالم که هواداران را شاد کردیم

 

قطبی پس از این برتری اظهار داشت: من فکر می‌کنم یک بازی بسیار جالبی را به نمایش گذاشتیم. یاماگاتا نشان داد که چقدر جنگنده است و تا انتهای بازی با قدرت جسمانی بالای بازیکنانش قدرتمند ظاهر شدند.
وی افزود: از دقیقه 60 به بعد بازی به یکباره برگشت و دیدار بسیار جذابی رقم خورد، ما موفق شدیم به گل برسیم و از حریف پیش افتادیم، اما در اواخر بازی گل را دریافت کردیم که در نهایت با گل دقیقه 90 و از روی نقطه پنالتی پیروزی برای ما رقم خورد و من بسیار خوشحالم.

قطبی که با پیروزی در این بازی سومین برد فصل خود را جشن گرفت، عنوان کرد: خوشحالم که موفق شدیم شادی را برای هوادارن تیم به ارمغان آوریم. از دیدن چهره شاد این طرفداران بسیار خرسندم. 
 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد