فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کریمی قراردادش را با پرسپولیس امضا کرد(عکس)

 

فوتبال روز:علی کریمی با حضور در باشگاه پرسپولیس قراردادش را با این تیم امضا کرد.

 

 علی کریمی امروز در باشگاه پرسپولیس حضور یافت و پس از جلسه با حبیب کاشانی قرارداد یک ساله خود را امضا کرد تا در لیگ یازدهم سرخپوشان را همراهی کند. شماره 8 پرسپولیس قرار است به‌زودی با حضور در هیئت فوتبال قراردادش را ثبت کند.
این برای سومین بار است که کریمی پیراهن پرسپولیس را بر تن می‌کند. 
 

کریمی: دو پیشنهاد خوب داشتم اما خوشحالم که به پرسپولیس بازگشتم 

 

علی کریمی پس از امضای قرارداد یک ساله با پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیلی خوشحالم که حبیب کاشانی این شانس را به من داد تا دوباره به پرسپولیس بیایم. امیدوارم بتوانم جواب محبت‌های او را در فصل جدید بدهم. نمی‌دانم چه طور بگویم اما خوشحالم که دوباره به پرسپولیس بازگشتم. امیدوارم یک فصل خوب با این تیم داشته باشم.

وی درباره اینکه آیا سقف قرارداد را رعایت کرد یا نه،‌ عنوان کرد: این قانون فقط در ایران است. باید برنامه‌ای داشته باشیم که فرق بازیکن معمولی و ملی مشخص شود. به هر حال قانونی است که گذاشته شده و باید به آن احترام بگذاریم. من سعی کردم با توافق با حبیب کاشانی سقف قرارداد را رعایت کنم و حرف و حدیثی پیش نیاید.

کریمی در خصوص اینکه قبل از پرسپولیس از دو تیم اماراتی پیشنهاد داشت، گفت: دو پیشنهاد خوب داشتم اما ترجیح دادم در اواخر فوتبالم در ایران و پرسپولیس باشم و امیدوارم فصل موفقی پیش رو داشته باشم. 
 

 

 

 

http://fc-perspolis.com/uploads/posts/1308386537.jpg


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد