فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پیروزی مجدد شاگردان قطبی / پیروزی در خانه اوراواردز

 

فوتبال روز:هفته یازدهم رقابت‌های لیگ باشگاهی ژاپن (جی‌لیگ) با پیروزی شاگردان قطبی در خانه اوراواردز پیگیری شد.

 

 در آغاز این هفته از پیکارها، شیمیزو اس‌پالس که هدایت آن برعهده افشین قطبی سرمربی سابق تیم‌ملی ایران است در سایتاما ورزشگاه اختصاصی اوراواردز به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 3 بر یک به برتری برسد تا چهارمین برد خود را در این فصل کسب کند و 16 امتیازی شود.

گل‌های این دیدار را بوسنار در دقیقه 24 و تاکاهارا در دقیقه 64 و 86 به ثمر رساندند و تک گل اوراواردز تیم رده شانزدهمی جی‌لیگ توسط اومزاکی در دقیقه 80 به ثمر رسید.
شاگردان قطبی پیش از این بازی صاحب 3 پیروزی، 3 شکست و 4 تساوی شده بودند. شیمیزو با این برد تا قبل از برگزاری سایر دیدارها موقتا تا رده هشتم صعود کرد.
در دیگر دیدار برگزار شده گامبا اوزاکا با نتیجه 2 بر یک از سد یوکوهاما مارینوس عبور کرد. 
 

 

قطبی: این برد افتخارآمیز است 

 

افشین قطبی سرمربی پیشین تیم ملی ایران که هدایت شیمیز اس‌پالس را در جی‌لیگ ژاپن برعهده دارد پس از پیروزی 3 بر یک خارج از خانه در سایتاما مقابل اواواردز عنوان کرد: بسیار خوشحالم که در این ورزشگاه موفق شدیم 3 گل به اوراوا بزنیم، این برد اهمیت زیادی داشت و بسیار افتخارآمیز بود. اوراوا همیشه از طرفداران بسیاری برخوردار است که در نفاط مختلف جهان شناخته شده هستند. خوشحالم که مقابل این تماشاگران به برتری رسیدیم.

قطبی خاطرنشان کرد: در این دیدار از ابتدای بازی تا پایان بر میدان تسلط داشتیم و توانستیم به‌طور مناسب بازی را مدیریت کنیم. این موفقیت را به هواداران شیمیزو تبریک می‌گویم.

سرمربی شیمیزو عنوان کرد: در دیدارهای گذشته در خط دفاعی مشکلاتی را داشتیم و در انتقال سریع توپ دچار ضعف بودیم، اما رفته رفته در حال برطرف کردن نقص‌های خود هستیم و در این راه موفق عمل کرده‌ایم. 
 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مانی یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 00:03

بترکه چشم حسود
زنده باد افشین امپراتور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد