فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

لوکا بوناچیچ سرمربی سپاهان شد

 

فوتبال روز:لوکا بوناچیچ که قرار بود در فصل آینده هدایت شاهین بوشهر را به عهده بگیرد، در فاصله چند روز بعد از توافق اولیه با بوشهری ها، به سمت اصفهان چرخید تا جانشین قلعه نویی در سپاهان شود.

  

به نقل از سایت رسمی باشگاه سپاهان، پس از مذاکرات متعدد و برگزاری جلسه ده ساعته‌ای که با حضور حسینی رئیس هیئت مدیره و محمد رضا ساکت مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان همراه بود، لوکا بوناچیچ رسما هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

این در حالی است که تاعصر چهارشنبه، به نظر می رسید دایی بیشترین بخت را برای تصاحب نیمکت سپاهانی ها دارد ولی مربی فصل گذشته پرسپولیس، از اصفهان دور شد تا سپاهانی ها به یکی از مربیان سابق خود اعتماد کنند.
بوناچیچ پیش از اینکه در تیم هایی مثل گسترش فولاد تبریز و مس کرمان مربیگری کند، در سپاهان دوران موفقی داشت 

 

عبور از منشور
بوناچیچ در شرایطی هدایت سپاهان را می پذیرد که در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر «منشوری» بودن او به گوش می رسید. اما وقتی سپاهان با او توافق کرده، می توان اینطور استنباط کرد که این مربی اهل کرواسی، مشکلی برای مربیگری در لیگ برتر ندارد. لوکا سال پیش را در لیگ یک سپری کرده بود.

سر  بی کلاه بوشهری ها
شاهین بوشهر بعد از اینکه فصل پیش به زحمت در لیگ برتر باقی ماند، امیدوار بود که با لوکا روزهای بهتری را سپری کند. اما تیمی که دو سه بازیکن کلیدی خود را هم از دست رفته می بیند، حالا باید در روزهای آینده به دنبال مربی باشد.

کنار ماندن دایی 
هیچ کس در سه روز گذشته به اندازه علی دایی خبرساز نبوده است. او که کمتر از 12 ساعت مربی پرسپولیس بود، با سپاهان می توانست همچنان سوژه ای جذاب برای رسانه ها باشد. اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا شهریار درروزهای باقی مانده، هدایت تیمی را به عهده می گیرد یا او چند ماهی را استراحت خواهد کرد.
 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد