فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

شکست شاگردان قطبی مقابل کاوازاکی فرونتال

 

فوتبال روز:هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ باشگاهی ژاپن (جی‌لیگ) با شکست خانگی شیمیزو اس‌پالس مقابل کاوازاکی فرونتال پیگیری شد.

 

 در ادامه این هفته از پیکارها شیمیزو اس‌پالس که هدایت آن بر عهده افشین قطبی سرمربی سابق تیم‌ملی ایران است میزبان کاوازاکی فرونتال بود که در پایان با نتیجه 3 بر 2 متحمل شکست شد تا چهارمین باخت خود را در جی‌لیگ کسب کند.

در این دیدار ابتدا ایناموتو در دقیقه 4 و یاماسه در دقیقه 13 کاوازاکی را پیش انداختند، اما در ادامه بروسکوئه در دقیقه 21 و اونو از روی نقطه پنالتی در دقیقه 45 بازی را به تساوی کشاندند تا نیمه اول با نتیجه مساوی 2 بر 2 خاتمه یابد.
در نیمه دوم تلاش دو تیم ادامه داشت تا در نهایت کوبایاشی در دقیقه 81 گل سوم کاوازاکی را به ثمر رساند تا تیم میهمان مقابل شاگردان قطبی پیروزی ارزشمند 3 بر 2 را کسب کنند و با کسب 3 امتیاز این بازی جایگاه خود را در مکان سوم لیگ ژاپن استحکام بخشند.

شاگردان قطبی در 11 دیدار گذشته خود 4 برد، 4 تساوی و 3 شکست را کسب کرده بودند و با این شکست با به رده دهم سقوط کرد.

*نتایج سایر دیدارها به‌شرح زیر است:  


وگالتا سندای 4 - ونفورت کوفو صفر
سرزو اوزاکا 2 - ناگویا گرامپوس 3
جوبیلیو ایواتا یک - امیا آردیجا 2
کاشیوا ریسول 2 - گامبا اوزاکا 4
اوراواردز 3 - آویسپا فوکوئوکا صفر
سنفرس هیروشیما 3 - مونتدیو یاماگاتا 2
ویسل کوب صفر - کاشیما آنتلرز یک 
 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد